Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tiedä, haluaako lapsia

Vierailija
23.01.2018 |

Minä haluan. En ehkä juuri nyt, mutta tulevaisuudessa. Kuinka kauan on järkevää odottaa, että mies keksii haluaako vai ei? Ollaan molemmat 25 ja seurusteltu teini-iästä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että vaikka miehellä ei ole kiire niin naisilla alkaa tuossa iässä jo pikku hiljaa olla.

T. Mies

Vierailija
2/7 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko mua, odottaa jotain parempaa osuvan kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, että vaikka miehellä ei ole kiire niin naisilla alkaa tuossa iässä jo pikku hiljaa olla.

T. Mies

Juuri tuosta syystä ollaan aiheesta nyt enemmän puhuttukin eli on hänellä tiedossa. On vaan hyvin epävarma haluaako itse lapsia.

Ap

Vierailija
4/7 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole varma haluanko lapsia. Olen nainen, 30v ja ollut mieheni kanssa 18-vuotiaasta asti. Vasta nyt muutaman viime vuoden aikana olen alkanut suoda asialle ajatusta ja yrittänyt tunnustella, mitä mieltä olen ja mitä haluan vai haluanko mitään. Varmaan olisin tähän mennessä ehtinyt jo lapsia haluta, jos asia olisi tosi tärkeä? Sen verran olen miettinyt, että korkeintaan yksi lapsi voisi olla mukava juttu joskus, mutta se taitaa olla kovin heikko ja vaisu toive. Eikä sitä yhtäkään voi varmuuden vuoksi ennen aikojaan tehdä tai toisten mieliksi, se tuntuisi kamalalta virheeltä.

Jotkut kokevat tuntevansa itsensä hyvin ja tietävät jo varhain mitä haluavat, toisilla itsetuntemus on heikompi. Ei kummassakaan ole mitään väärää, yhteensovitus voi olla vaikeaa.

Vierailija
5/7 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole varma haluanko lapsia. Olen nainen, 30v ja ollut mieheni kanssa 18-vuotiaasta asti. Vasta nyt muutaman viime vuoden aikana olen alkanut suoda asialle ajatusta ja yrittänyt tunnustella, mitä mieltä olen ja mitä haluan vai haluanko mitään. Varmaan olisin tähän mennessä ehtinyt jo lapsia haluta, jos asia olisi tosi tärkeä? Sen verran olen miettinyt, että korkeintaan yksi lapsi voisi olla mukava juttu joskus, mutta se taitaa olla kovin heikko ja vaisu toive. Eikä sitä yhtäkään voi varmuuden vuoksi ennen aikojaan tehdä tai toisten mieliksi, se tuntuisi kamalalta virheeltä.

Jotkut kokevat tuntevansa itsensä hyvin ja tietävät jo varhain mitä haluavat, toisilla itsetuntemus on heikompi. Ei kummassakaan ole mitään väärää, yhteensovitus voi olla vaikeaa.

Tietenkään siinä ei ole mitään väärää. En itsekään ole 100 % varma, haluanko lapsen vai en. Siksi epäilyttääkin, onko miehen epävarmuus asiasta mikään syy erota.

Ap

Vierailija
6/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia?

Vierailija
7/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään siinä ei ole mitään väärää. En itsekään ole 100 % varma, haluanko lapsen vai en. Siksi epäilyttääkin, onko miehen epävarmuus asiasta mikään syy erota.

Ap

Mikä tahansa syy voi olla syy erota. Ei sitä kukaan pysty sulle takaamaan mitä mies tulevaisuudessa haluaa. Sun pitää hyväksyä se, että toistaiseksi asiasta ei ole varmuutta, ja päättää, haluatko elää sen epävarmuuden kanssa. Jos et halua, eroa ja hommaa sellainen mies joka on varma. Ja siltikin sen (tai sun) mieli saattaa muuttua. Maailmassa ei mikään ole varmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi