Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jenni Vartiainen seukkaa miljonäärin kanssa vaikka itselläänkin on rahaa lähes yhtä paljon?

Vierailija
23.01.2018 |

Mitä järkeä kun ei saa miehestä taloudellista hyötyä? Tuskin tämä Sami myöskään Jennin kanssa musiikkia tekee. Omituista.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jenni-Vartiaisella-ja-rahkamiljonaarilla-…

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tämä väärään suuntaan biisi tehty rahkamiehelle? Jos on tehty Kaskiselle, niin biisin mukaan Jenni kaipaisi Eliasta takaisin. Jos tulkitsee sanat siihen suuntaan.

Vierailija
62/90 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tämä väärään suuntaan biisi tehty rahkamiehelle? Jos on tehty Kaskiselle, niin biisin mukaan Jenni kaipaisi Eliasta takaisin. Jos tulkitsee sanat siihen suuntaan.

Ei kai se nyt Samille ole tehty kun eivät ole eronneet, päinvastoin. Ei voi olla Immosellekaan koska tehty ja äänitetty Immosen studiolla yhdessä Jukan kanssa: ei voi sellaista yhteistyötä tehdä noin kipeästä asiasta. En usko että Eliaksellekaan: Ellu teki Jennistä 3 ruikutusbiisiä tämänkaltaisissa tunnelmissa: "Helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta" (Irti-kappale). Varmaankin jostain sellaisesta miehestä tai naisesta jota ei Seiskakaan ole saanut selville...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se nyt Samille ole tehty kun eivät ole eronneet, päinvastoin. Ei voi olla Immosellekaan koska tehty ja äänitetty Immosen studiolla yhdessä Jukan kanssa: ei voi sellaista yhteistyötä tehdä noin kipeästä asiasta. En usko että Eliaksellekaan: Ellu teki Jennistä 3 ruikutusbiisiä tämänkaltaisissa tunnelmissa: "Helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta" (Irti-kappale). Varmaankin jostain sellaisesta miehestä tai naisesta jota ei Seiskakaan ole saanut selville...

Elias ainakin myöntää suoraan tehneensä erobiisin Jennistä:

https://www.voice.fi/musiikki/a-155635

Vierailija
64/90 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi kun ne tykkää toisistaan. Eiks se ole niin, että onnellisimpia on ne suhteet, jossa molemmilla on suunnilleen yhtä paljon rahaa?

Kyllä, silloin kun naisella on paljon rahaa. samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

Silloin kun naisella on vähän rahaa, toimivinta on että mies keskittyy uraan naisen toimiessa kodin hengettärenä. Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Vierailija
65/90 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos minä seurustelen ja kumppanini tekee biisin jossa nämä sanat:

Väärään suuntaan, väärään aikaa

Elämä repii

En tutusta risteyksestä

Enää käänny kotiin

Väärään suuntaan, väärään aikaan

En osannut tänne juurtua

Nyt kadun ja kaipaan sinua

(Kaipaan sinua)

Me kaksi kadottiin Ainaisiin kiireisiin Vauhti korjaa virheet Niin me uskottiin Ei enää kiirettä On vain tää ikävä Ja nyt tiedän viimein minne kuulun...

Niin, kyllä minä ihmettelisin laulun sanomaa, jossa syvästi kaivataan jotain muuta henkilöä, kuin minua.

Mahtava ja tunteikas kappale kuitenkin.

Vierailija
66/90 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, jos minä seurustelen ja kumppanini tekee biisin jossa nämä sanat:

Väärään suuntaan, väärään aikaa

Elämä repii

En tutusta risteyksestä

Enää käänny kotiin

Väärään suuntaan, väärään aikaan

En osannut tänne juurtua

Nyt kadun ja kaipaan sinua

(Kaipaan sinua)

Me kaksi kadottiin Ainaisiin kiireisiin Vauhti korjaa virheet Niin me uskottiin Ei enää kiirettä On vain tää ikävä Ja nyt tiedän viimein minne kuulun...

Niin, kyllä minä ihmettelisin laulun sanomaa, jossa syvästi kaivataan jotain muuta henkilöä, kuin minua.

Mahtava ja tunteikas kappale kuitenkin.

Biisi on tehty juuri eron jälkeen ja julkaistaan vasta nyt vuoden kuluttua. Immonen varmasti lohduttanut Jenniä studiolla kun tuota on äänitetty. Eikä biiseissä mitään oman elämän blogia tarvitse pitää, vaan tunne voi välittyä pitkänkin ajan kuluttua. Itse myös tykkään tuosta Jennin biisistä.

Vierailija
67/90 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on aikamoinen saalis, tuskin kauaan Jennin kanssa viihtyy. Saisi noilla rahoilla kotona pysyvän pullantuoksuisen hengettärenkin, eikä kivikovaa uranaista.

Vierailija
68/90 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami on aikamoinen saalis, tuskin kauaan Jennin kanssa viihtyy. Saisi noilla rahoilla kotona pysyvän pullantuoksuisen hengettärenkin, eikä kivikovaa uranaista.

Tiedoksi: on olemassa miehiä, jotka eivät halua pullantuoksuista hellan ja nyrkin välissä viihtyvää kotirouvaa, vaan kivikovan uranaisen joka pärjää ihan omillaan eikä ole riippuvainen miehestä eikä tämän rahoista.

Vierailija
69/90 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli vielä eilen pitkä ketju aiheesta mutta ilmeisesti poistettu...

En ihmettele. Paska kuuluu pönttöön ja mielenterveysasiat psykiatrille.

Vierailija
70/90 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen IG-tili sillä miehellä, lahjakas valokuvaaja selvästikin.

Jenni on ihana muuten vaan. Osa biiseistä on mitäänsanomattomia, mutta Jenni itse on niiiin tähti!

N46

Vierailija
71/90 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten vaikka nainen on varakas? Miljonäärimies voi silti kustantaa matkoja ja muuta kivaa, ja nainen voi säästää omia rahojaan.

Vierailija
72/90 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten vaikka nainen on varakas? Miljonäärimies voi silti kustantaa matkoja ja muuta kivaa, ja nainen voi säästää omia rahojaan.

Eiköhän se Jenni ihan omilla rahoillaan matkusta kuten aina ennenkin. Olen vähän kateellinen tuollaisesta täysin tasavertaisesta suhteesta rahallisesti, ulkonäöllisesti, kunnianhimolta ja iän puolesta. Harrastaakohan ne turvasana-tyyppistä sitä?

Vierailija
73/90 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se Jenni ihan omilla rahoillaan matkusta kuten aina ennenkin. Olen vähän kateellinen tuollaisesta täysin tasavertaisesta suhteesta rahallisesti, ulkonäöllisesti, kunnianhimolta ja iän puolesta. Harrastaakohan ne turvasana-tyyppistä sitä?

Samin turvasana on Skyr.

Vierailija
74/90 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taloudet ovat samanvertaisia, pystyy keskittymään toisen luonteeseen ja siihen viihtyykö yhdessä. Ehkä Jenni ja Sami ovat match made in heaven?

Vierailija
75/90 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä kun ei saa miehestä taloudellista hyötyä? Tuskin tämä Sami myöskään Jennin kanssa musiikkia tekee. Omituista.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jenni-Vartiaisella-ja-rahkamiljonaarilla-…

Jos se vaikka tykkää siitä miehestä. 

Vierailija
76/90 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salassa ovat onnistuneet suhteensa pitämään. Ei ainottakaan kuvaa Seiskassa eikä missään muualla kuin heidän omissa Instoissaan. Eikä Seiska tai iltapäivälehdet ole edes niitä lainannut lööppeihin kuten Abreun ja Jannan ym Instakuvia joista tekevät "uutisia". Hienosti hoidetti Jenni ja Sami, nauttikaa toisistanne kaikessa rauhassa.

Vierailija
77/90 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on nämä Jennin miessuhteet olleet toisia kunnioittavia eikä niillä ole retosteltu mediassa kuten Anna Puulla, Chisulla ja Jannalla.

Vierailija
78/90 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
79/90 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jenni-Vartiaisen-suhde-syvenee-vauhdilla-…

Jo on seiska taas tehny hyvä uutisen

Itse asiassa tällä kertaa on hyvä uutinen. Katselin tuon Jennin valaanpoikasvideon varmaan 10 kertaa ja olen aivan myyty, hieno juttu! Katsoin myös Samin Instasta pidemmän videoklipin kyseisistä valaista. Tykkään ennemmin katsella tällaisia matkakuvia kuin niitä rannalla grillaavia tissepersebiksubimboja.

Vierailija
80/90 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jenni-Vartiaisen-suhde-syvenee-vauhdilla-…

Jo on seiska taas tehny hyvä uutisen

Itse asiassa tällä kertaa on hyvä uutinen. Katselin tuon Jennin valaanpoikasvideon varmaan 10 kertaa ja olen aivan myyty, hieno juttu! Katsoin myös Samin Instasta pidemmän videoklipin kyseisistä valaista. Tykkään ennemmin katsella tällaisia matkakuvia kuin niitä rannalla grillaavia tissepersebiksubimboja.

Olet oikeassa, tuo valasvideo on aivan mahtava. Tuo ”suhde syvenee vauhdilla” kohta vaan on mielestäni kömpelö sanavalinta, koska kummaltakaan ei varmasti ole saatu kommenttia asiaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi