Kävin juuri äänestämässä!
En antanut ääntä istuvalle presidentille, suuren pääoman edustajalle. Mieluummin äänestin ihmistä, jonka arvot istuu paremmin yksiin työssäkäyvän, veroja maksavan, keskivertokansalaisen arvoihin.
Käytkää ihmeessä äänestämässä, ihan sama ketä, kunhan ette jätä ääntänne käyttämättä!
Kommentit (20)
Siis numero 5.
Näin myös täällä 4-henkisen perheen äänet annettiin.
Numero 5:n vaalilause kuuluu "Suomi takaisin". Voisitteko kertoa, te hänen kannattajansa, mihin Suomen pitäisi mennä takaisin? Tai mistä Suomen pitäisi tulla takaisin? Suomihan on käsittääkseni jököttänyt paikoillaan melkoisen kauan, ja valtakin on pysynyt omissa hyppysissä viimeiset sata vuotta. Numero 5 myös ihan suoraan halveksii radiomainonnassaan tukien saajia loisiksi, vaikka lienee hänellekin maittaneet opintotuet ja lapsilisät. Kaksinaamaista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Numero 5:n vaalilause kuuluu "Suomi takaisin". Voisitteko kertoa, te hänen kannattajansa, mihin Suomen pitäisi mennä takaisin? Tai mistä Suomen pitäisi tulla takaisin? Suomihan on käsittääkseni jököttänyt paikoillaan melkoisen kauan, ja valtakin on pysynyt omissa hyppysissä viimeiset sata vuotta. Numero 5 myös ihan suoraan halveksii radiomainonnassaan tukien saajia loisiksi, vaikka lienee hänellekin maittaneet opintotuet ja lapsilisät. Kaksinaamaista toimintaa.
Tukia saavana loisena äänesti 5. Jos ei pääse 2 kierrokselle, äänestän Paavoa.
Mulle ei tulisi mieleenkään mennä, en varmasti ikinä anna omaa, ainoaa ääntäni kellekään!
Kannatan myös sitä, että kansa jytkyttäisi vaaliuurnia. Äänestysprosentin alhaisuus on johtanut tähän nykyiseen katastrofitilanteeseen ja ainoa tie siitä ulos on käydä antamassa oma äänensä. Moni ajattelee, ettei mikään ole siitä omasta äänestä kiinni, mutta kyllä on. Se yksi pieneltä ja mitättömältä tuntuva ääni määrää marssisuunnan.
Ja vitut! Kaikkienhan pitäisi olla tyytyväisiä elämäänsä, kun ovat niin monta kertaa rinta kaarella äänensä antaneet.
Numero 5 raapustettikn täältäkin paperiin 2x.
Meidänkin perheeltä lähti äänet numero vitoselle (5).
Minä pierasin äänestyskopissa kunnon kanikset. Lappua uurnaan laittaessa annoin vielä tuhnun suhista.
Haisi muuten sitten todella kakalle.
Saulin päässä on järki,
säveltänyt Toivo Kärki.
Eli parasta äänestin ja paras voittaa, isolla raapustin tietenkin numeron 8!!
Ajattelin myös lähteä äänestämään, varmaan istuvaa presidenttiä tai Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä pierasin äänestyskopissa kunnon kanikset. Lappua uurnaan laittaessa annoin vielä tuhnun suhista.
Haisi muuten sitten todella kakalle.
😂😂
Tuli niin pate mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Suomi takaisin menneisyyteen, kyllä ennen oli paremmin. Rajat kiinni, markka takaisin, pakkoruotsi pois ja hampaat kuntoon. Hihih.
Minä äänestin ensimmäistä kertaa RKP:ta.
Meidän perheestä lähti yksi ääni numerolle 7 ja kaksi numerolle 5.
Minä äänestin Laura Huhtasaarta, tietenkin. Veljenikin äänesti häntä :).
Meidän kokoomusperhe kävi äänestämässä oikein kunnolla kaksi perheen aikuista lasta äänesti mieheni johdolla samaa ehdokasta. Minä tietenkin äänestin myös isännän valintaa.
Tällä tavoin asiat järjestyy. Jos jokainen äänestäisi mitä sattuu, ei tapahtuisi lopullista ratkaisua. Eli voittoa.
Numero 5. siis!