Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitin 750 000€ !!!!

Vierailija
23.01.2018 |

Tuollainen viesti tuli S-Postiin ainoa mitä piti tehdä oli antaa pankkitunnukset valokuva ajokortista niin 3 viikkoa menee kun rahat on tilillä työpaikkassani lopetin voiton takia

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Kannattaa hakea iso pikavippi voiton kunniaksi

Vierailija
2/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitin kerran 10 000€ arvalla ja ei se ihan sujuvasti mennyt. 3000€ annoin lainaksi parhaalle kaverilleni, jolla oli sillä hetkellä tiukkaa. Takaisinmaksu tökki, tai sitä ei siis ollut ja me riitaannuttiin. Olin kuulemma ahne, enkä ymmärrä oikeasti elämästä mitään. Fuengirolassa käytiin yhden kaverin kanssa ja sinne meni mitä meni. Paljon sinne paloi. Siitä reissusta vaimo suuttui niin verisesti, etten ole varma onko antanut vieläkään kaikkea anteeksi. Tästä riidasta aiheutui myös erinäisten sattumien kanssa se, että mun oli ostettava vaimolle skootteri työmatkoja varten. Sinne meni pari tonnia. Mutta voin sanoa että alle puolessa vuodessa tuollaisen kymppitonnin hassaa menemään aika helpolla. Onhan mulla ne 3000€ saatavia "kaverilta" joka ei enää vastaa mun soittoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut näitä voittoja oikein saa?

No ne osallistuu niihin kilpailuihin tietty ja kyllä ihan normaalia on antaa pankkitunnukset voiton saantiin.

Onnea voittaja vaikka oletkin provo

Vierailija
4/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voitin kerran 10 000€ arvalla ja ei se ihan sujuvasti mennyt. 3000€ annoin lainaksi parhaalle kaverilleni, jolla oli sillä hetkellä tiukkaa. Takaisinmaksu tökki, tai sitä ei siis ollut ja me riitaannuttiin. Olin kuulemma ahne, enkä ymmärrä oikeasti elämästä mitään. Fuengirolassa käytiin yhden kaverin kanssa ja sinne meni mitä meni. Paljon sinne paloi. Siitä reissusta vaimo suuttui niin verisesti, etten ole varma onko antanut vieläkään kaikkea anteeksi. Tästä riidasta aiheutui myös erinäisten sattumien kanssa se, että mun oli ostettava vaimolle skootteri työmatkoja varten. Sinne meni pari tonnia. Mutta voin sanoa että alle puolessa vuodessa tuollaisen kymppitonnin hassaa menemään aika helpolla. Onhan mulla ne 3000€ saatavia "kaverilta" joka ei enää vastaa mun soittoihin.

Että ihan puolessa vuodessa kymppitonni sileeks, nyt on huimaa :D

Tekeehän se monta kymppiä päivässä, melekosta törsäämistä kyllä ;)

Tollasen summanhan panee sileeks parissa päivässä jos niikseen tulee, eikä tee edes tiukkaa.

Vierailija
5/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten voittanut samalla isoja pussillista pilkkuja, ne on sellaisia pieniä merkkejä, joilla jaetaan lause

ymmärrettäviin osioihin. Olisivat tulleet tarpeeseen.

Vierailija
6/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko ostaa hyvän sillan Brooklynista? Huimat tuotot taattu!

Vierailija
7/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä perin kolme miltsii!! Jee mitäs me rikkaat! Elämä risaseks, mäki soitin töihin, ehkä vähän huppelissa ja haistatin paskat! En ees tienny että mulla on sukua Nigeriassa, saati sitten kuninkaallisia sukulaisia!

Vierailija
8/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten voittanut samalla isoja pussillista pilkkuja, ne on sellaisia pieniä merkkejä, joilla jaetaan lause

ymmärrettäviin osioihin. Olisivat tulleet tarpeeseen.

Minulta saa ottaa, kun laitan aina ihan liikaa pilkkuja lauseisiin, kun en oikeasti muista niitä pilkutussääntöjä, tai lauseen rakentamisen problematiikan ratkaisua.

Vierailija
9/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiko voitonjaon varmistajana Ghanalainen yhdysmies länsimaalaisen kuuloisella nimellä ja maksetaanko voitto, kunhan ensin maksat 2000 euroa siirtokuluja Western Union -pankissa sijaitsevalle tilille?