Olenko ollut seksuaalisen ahdistelun uhri?
Pari vuotta sitten olimme kaveriporukalla viettämässä mökkiviikonloppua poikien kanssa. Olimme luonnollisesti kännissä koko viikonlopun. Illalla olimme saunassa erään ystäväni kanssa ja siellä hän demonstroi minulle kännissä "suikkariliikettä". Hän myös tökkäsi leikkimielisesti kikkuliani. Minäkin sen jälkeen taisin tökätä hänen elintänsä leikkimielisesti, jonka jälkeen nauroimme ja menimme uimaan.
Koin tilanteen täysin normaalina kahden ystävyksen kännisenä "homoiluläppänä", kunnes kerroin tästä episodista nyt eräissä bileissä naispuoliselle kaverillemme. Hän alkoi vakavissaan kouluttamaan minua, että kaverini käytös ei ollut missään nimessä hyväksyttävää ja olen kuulemma joutunut todella törkeän seksuaalisen itsemääräämisoikeuden loukkauksen uhriksi. mietin , että "jaaa".
Tekikö kaveri väärin, vaikka en itse kokenut näin. Entäs se kun minä koskin häntä? Oliko kyseessä manipuloitu teko, sillä jos hän ei olisi koskenut ensin minua, niin minäkään en luultavasti häntä. Eli onko hän sekä ahdistelija että hyväksikäyttäjä? Kerroin tämän pohdiskelun, että olet ahdistellut minua, niin se sika repesi vaan nauramaan.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Aika neitimäistä ruveta miettimään asiaa vuosien kuluttua uudelta kantilta sen takia, mitä joku on sulle sittemmin valistanut. Ole mies!
Ai mun ei kannata mennä tekemään rikosilmoitusta enää ystävästäni?
ainoo mikä täs on vitsi on ahdistelijasi ja...
Aika neitimäistä ruveta miettimään asiaa vuosien kuluttua uudelta kantilta sen takia, mitä joku on sulle sittemmin valistanut. Ole mies!