Kavereita baariin,Helsinki
Elikkä olen kohta 30v kolmen lapsen äiti ja opiskelija. Kaikki vanhat kamut ovat kadonneet kuka minnekkin ja joskus tekisi mieli lähteä perinteisen kaavan mukaan kapakkakierrokselle ja tanssahtelemaankin. Mutta yksin on tyhmää mennä. Olen äitiyslomalla ja suurin osa ajasta on siis arkista puisto- kauppa-koti välistä toimintaa. Sitten joskus harvoin kun pääsisi johonkin niin eipä vaan ole ketään kenen kanssa mennä!
Laita mailiosoite jos sinäkin kaipaat bileseuraa, mun kanssa ei tule aika pitkäksi :-)
Kommentit (8)
Olen 32v, viihdyn pubissa tai tanssipaikassa tai vaikka konsertseissa! Syvällisiä keskustelujakaan en karta.. Odotan viestejä innolla!
sointu74@gmail.com
Tässä pian 30vee, pian kahden lapsen äiti Vantaalta.
Oon parhaillaan raskaana, joten ihan heti musta ei baariin kaveria saa. Mutta voishan sitä ens alkuun tutustua muuten ja sitten myöhemmin lähteä vaikka ihan juhlimaan yms. Kavereita kun ei liikaa koskaan ole :)
Jos kiinnostaa niin laita mulle postia osoitteeseen
kristiina@nettilinja.fi
Tänne päin vaan meiliä tulemaan, kovasti olisin minäkin vailla iloista seuraa niin lasten kanssa puuhailuun kuin yöelämäänkin, johan tässä kohta terassikausikin alkaa=)
seela80@hotmail.com
Sama juttu täälläkin, olisi hauska päästä välillä ulos tuulettumaan tyttöporukassa. Mulle voi kirjoitella osoitteeseen: celine80@city.fi
Olen samanikäinen perheellinen ja kavereilla ei tunnu menojalka vipattavan enää yhtään... Kirjoittele lottiina @ luukku.com :)
Hei,
Onko kukaan Turun suunnalla halukas lähtemään silloin tällöin terassille istumaan kesän alkaessa? Olen äitiyslomalla ja poika on kohta 8kk.
Minullekin kelpaisi baari- ja muukin seura. Kirjoita Jouskari ja kerro enemmän itsestäsi, meillä tuntuu olevan aika lailla samanlainen elämäntilanne.
Muutkin saavat kirjoittaa :)
Terassikelejä odotellessa...
seitikki@luukku.com
Vaikuttaa siltä, että tästä saisi kunnon mimmitiimin kokoon!
Jokohan olette ehtineet aloitella ;D (Näin vappuaattona kun viestiäni nakuttelen).
Vähän samassa tilanteessa minäkin, kaveriporukka hajonnut vuosien varrella ja uutta ei ole muodostunut... Tosin olen " jo"
31-vuotias ikiteini, kahden lapsen äiti ja tiiviisti työelämässä. Ja kaipaan niin kovasti muutakin kuin työ- ja perhe-elämää.
Jouskari ja muutkin, viestitelkää ihmeessä. Vauhtia piisaisi...
Koivuhan@gmail.com