Dermosilin tuotteita käyttävä, paljasta parhaat löytösi!
Itse en mistään hinnasta lopettaisi mineraalipuuterin käyttöä. Myös suolasuihke yllätti positiivisesti.
Saa ehdottaa kokeilemisen arvoisia tuotteita! :)
Kommentit (19)
Kulmaväri on kovassa käytössä. Sivellin on aivan susi mutta väri hyvää! Se 20% hajusteeton voide toimii näin talvella.
Tilaan dermosililta muutaman kerran vuodessa isomman setin kerralla vähän kaikkea ja oikeastaan kaikki on hinta-laatu suhteeltaan hyviä.
Ai niin! Läpinäkyvät hiuslenkit on käytössä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Moist proof kulmaväri !
Tämä varmaan vaatii sitä, että kulmakarvoja on omasta takaa riittämiin? Mulla on näin keski-iässä kulmat alkaneet harvenemaan :/
Hiuspohjaa rauhoittava hoitoaine - kutina loppuu ihan seinään. Hiuksiin sumutettavaa hoitoainetta suosittelen myös, toimii hyvin lapsen pitkiin ja helposti takkuuntuviin hiuksiin.
Salvia keittiösaippua on ihan huipputuote! Puhdistava, hyväntuoksuinen ja riittoisa.
Kuorivat sukat. Kesää ennen saa korput kantapäät taas esittelykuntoon.
Puhdistusvaahto kasvoille on hyvää ja riittoisaa. Sen sijaan dermosilin sampoot ei ole hyviä, mieheni joka ei yleensä ole millään lailla valveutunut millä päänsä pesee totesi myös että onpa paskaa sampoota🙂
Vierailija kirjoitti:
Kuorivat sukat. Kesää ennen saa korput kantapäät taas esittelykuntoon.
Mulle tuli näistä kuorivista sukista järkyttävä kutiseva ihottuma jalkapöytiin ja varpaisiin. Jalat kuoriutuivat aika pitkään, noin kuukauden ajan irtosi ihoa, olihan ne sitten kyllä sileät. Varmasti hyvä tuote, itse vain satuin olemaan herkkä jollekin ainesosalle. Harmittaa, kun en uskalla enää käyttää.
Sensitive extra voide on itselläni ollut nyt melkein vuoden käytössä ja on sopinut todella hyvin atooppiselle iholleni. Käytin ennen erästä apteekin kosteutusvoidetta kutisevalle iholle ja jouduin siltikin käyttämään hydrokortisonia pari kertaa viikossa. Kosteutusvoiteen myynti Suomessa lopetettiin ja tällöin löysin extra voiteen. Nykyään tarvitsen hydrokortisonia kerran viikossa tai kahdessa ja kesällä olin ilman melkein kaksi kuukautta (aiemmin oireita oli siis ympäri vuoden). Lisäksi tosi hyvä rasva kuiville kantapäille.
Saksanpähkinäkäsivoide, Classic kasvopesu, Nature kasvojen kuorintavoide ja Age defence elixir-seerumi.
Tuo sumutettava hoitoaine on mun ykkösjuttu. Käytän lähes päivittäin omiin sähköisiin hiuksiini. Muutkin hiustuotteet ahkerasti käytössä, kuten suolasuihke ja kuitumuotovaahto. Dödöt myös hyviä. Salvia keittiösaippua on tosi hyvä, ärsyttää kun se loppuu eikä ole muistanut tilata ja sitten täytyy käyttää jotain muuta tuotetta.
Teinityttöni on ostanut sieltä paljon meikkejä ja on tykännyt niistä. Myöskin joulukalenteri oli teinin mielestä ihan huippu. Se olikin saanut jossain vertailussa kosmetiikkakalentereiden parhaimmat pisteet hinta-laatusuhteesta.
Muutkin tuotteet mun mielestä hyvää peruslaatua hintaansa verrattuna.
Juuri tänään tilasin Karbamidi jalkavoidetta ja kasvojenpuhdistusvaahtoa.
Uusia kokeiluja ovat meikkiapplikaattori ja koirien tassuvoide
Tuotteet hyviä ja monet vuosia olleet käytössä. Palvelu huonontunut todella paljon. Surkeaa suorastaan.
Keski-ikäisenä ja vaihdevuotisena pesen hiukseni ja hiuspohjan vain pari kertaa vuodessa.Dermosilin suolashmpoo on siihen paras tuote. Mulla on todella pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisenä ja vaihdevuotisena pesen hiukseni ja hiuspohjan vain pari kertaa vuodessa.Dermosilin suolashmpoo on siihen paras tuote. Mulla on todella pitkät hiukset.
Edit: Jeesus sentään! Kaksi kertaa viikossa piti kirjoittaa! Kuolen 😂😂😂
Kuoriva seerumi