Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä normaalia toimintaa Postilta?

Vierailija
22.01.2018 |

Minulle tuli Saksasta paketti 2.1.2018, jonka hain samana päivänä sähköisen seurannan tiedon perusteella - muuta ilmoitusta siitä ei minulle siis tullut.

Tänään Posti toi paperisen saapumisilmoituksen ko paketista (minulle on tulossa sieltä muitakin paketteja) ja näpyteltyäni seurantakoodin järjestelmä ilmoittaa, että paketti on noudettu 2.1. (niin kuin pitääkin) ja se on lähtenyt takaisin lähettäjälle 9.1. ja sen jäljet päättyvät Suomen ulkomaan terminaaliin, josta se on matkalla kohdemaahan. (Ja niitä odotettuja paketteja oli alkujaankin vain yksi.)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lähetettiin keskiviikkona postia ykkösluokan merkillä eikä tullut vielä tänäänkään. Miksi maksamme ykkösluokan merkeistä?

Vierailija
2/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli Saksasta paketti 2.1.2018, jonka hain samana päivänä sähköisen seurannan tiedon perusteella - muuta ilmoitusta siitä ei minulle siis tullut.

Tänään Posti toi paperisen saapumisilmoituksen ko paketista (minulle on tulossa sieltä muitakin paketteja) ja näpyteltyäni seurantakoodin järjestelmä ilmoittaa, että paketti on noudettu 2.1. (niin kuin pitääkin) ja se on lähtenyt takaisin lähettäjälle 9.1. ja sen jäljet päättyvät Suomen ulkomaan terminaaliin, josta se on matkalla kohdemaahan. (Ja niitä odotettuja paketteja oli alkujaankin vain yksi.)

Jos Posti on sekava, olet kyllä sinäkin. Oli tulossa useampi paketti? Ei sitten kuitenkaan ollut kuin se yksi?

Hait sen ainoa paketin 2.1. joka oli sitten lähetetty takaisin lähettäjälle 9.1.? 

Hyvä homma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut yhtään mitään mutta Posti on veikeä laitos.

Ystävällisin terveisin

Ex-pätkä-postilainen

Vierailija
4/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että samaa koodia on käytetty uudelleen jossakin toisessa lähetyksessä? Melko typerää ja epätodennäköistä, mutta en nyt ihan osaa auttaa.

Vierailija
5/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle lähetettiin keskiviikkona postia ykkösluokan merkillä eikä tullut vielä tänäänkään. Miksi maksamme ykkösluokan merkeistä?

No ei ole enää ykkös- tai kakkosluokkaa. Pelkkiä ikimerkkejä eikä niille luvata yhden päivän toimitusta. Tiistaisin ei edes kaikkialla jaeta postia eli ei välttämättä tule huomennakaan.

Itselle lähetetty keskiviikkoba kirje, saa nähä koska tulee..

Vierailija
6/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä sä selität ap?

Vierailija
7/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia, että paperinen saapumisilmoitus tulee, vaikka olet noutanut paketin. Se ei ole normaalia, että järjestelmässä näkyisi paketin lähteneen takaisin.