Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luottokorttilaskusta kysymys

Vierailija
22.01.2018 |

Annoin perheenjäsenen tilata netistä luottokortillani yhden jutun. Hän lyhentää luottokorttilaskuani kuukausittain, mutta ajattelin maksaa koko laskun kerralla pois. Jos kerron maksaneeni laskun, tiedän että perheenjäsen alkaa luistaa maksuista minulle. Voinko siis antaa hänen edelleen maksaa luottokortille, vaikka siellä ei olisi laskuja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin luottokortilla tuotteen X, 50€. Sitten kävikin niin, että maksoin laskun normaalisti ja sain myöhemmin tuotteesta rahat takaisin kortille. Kortilla oli "saldoa" 50€, joka hyvitettäisiin seuraavassa laskussa. Eli kun ostaisin luotolla 50€ edestä, niin seuraava lasku olisi 0€. Ainakin luulisi, että laskun loppusummaa hyvitettäisiin, mutta tuosta en osaa varmaksi sanoa. 

Vierailija
2/3 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortille voi kerätä positiivistä saldo. Se ilm. On kysymyksesi. Huomaathan, että luottokorttiin tulee korkokulua, jos koko laskua ei maksa kerralla. Korkokulut myös hänen maksettavaksi, joka tuotteen osti. Hälytyskellot kyllä minulla soisi tuollaisesta, että joku ostaa tavaraa toisen luottokortilla. Pidä se viieisenä kertana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin vähän painostusta ostamiseen :/ Noiden ylimääräisten kulujen takia haluan myös maksaa laskun pois, mutta en myöskään jaksa joka kuukausi stressata, onko perheenjäsen lyhentänyt laskua. Maksoin sen siis nyt pois ja annan perheenjäsenen sitä edelleen lyhentää kuukausittain. Käytän sen positiivisen saldon sitten omiin menoihini. Kiitos vastauksista!

Ap