Tunnetko ihmistä jonka kokkaamasta ateriasta kotona maksaisit yli 50 euroa? (kotiruoka)
Kommentit (10)
Kaverini miehen. Tekee tosi hyvää ruokaa. Ja osaa vielä valita sopivat viinit annoksiin. Ei oo mikään hienostelija, ihan sähkäri vaan.
Kyllä, itseni - koska toisinaan ateriani pelkät raaka-aineet jo maksavat tuon ja ylikin.
No en nyt ihan perus kotiruuasta maksaisi. Osaan itsekin kokata ja jos en jaksa, niin mieluummin eineksiä kuin 50€ jonkun muun tekemästä makaronilaatikosta.
Kyllä, jos kyse on todella taidokkaasta 3-4 ruokalajin ateriasta, johon kuuluu myös viini.
Niin tarkoitatko, että kuljettaisit asiakkaille tekemiäsi ruokia? Vai ihmiset söisivät luonasi majoittuessaan tekemiäsi ruokia?
Olen kerran ollut airbnb:ssä missä emäntä teki kolmen ruokalajin päivällisen, hän kertoi olleensa joku hienomman puoleinen catering-kokki aikaisemmin, vaikka mistäpä minä sitä voisin tietää. Ruoka oli hyvää ja se maksoi muistaakseni 15 tai 20 puntaa majoitusmaksun päälle. Oli ihan kiva juttu, onneksi hän ei syönyt meidän kanssamme, oli niin kova puhumaan, etten minä olisi jaksanut seurustella aterialla enää illalla.
En. Edes ravintolassa en maksaisi noin paljoa. Siellä toki maksaisin enemmän, kuin jonkun kotona.
Joo maksaisin, mun kaveri on oikea Espoon elitisti, se tekee sairaan hyvistä raaka-aineista ruuat. Viimeksi oli ankkaa, sitä ennen kobe-pihviä, sitä ennen tonnikalapihvejä, ja kampasimpukoita, valkoisia tryffeleitä joita tuonut Italiasta vai Ranskasta asti jne.
Onneksi ei tarvitse maksaa mitään kun hän tarjoaa mielellään kun tuo on hänelle mieluisa harrastus. Toki vien hänelle viinipulloja aina kun minut kutsutaan.
Voisin maksaa vaikkapa Hans Välimäen tai jonkun muun michelin-tähdillä meritoituneen kokin kotiruuasta yli 50€.