Hyvä hieroja Helsingissä?
Minulla on hartiat ja lapaluiden väli todella jumissa. Nyt tarvitsisin suosituksia hyvästä hierojasta! Kävin yhdellä ja vaikka näytin ja selitin, että erityisesti hartiat ovat todella kipeät, niitä ei hierottu juuri ollenkaan. Koko hieronta oli muutenkin samalla otteella, sivelyä ihoa pitkin. Tämä ei hartioihin kovin hyvin tehoa. :( Rintaranka on oiennut ja lihakset niin jumissa, että aiheuttaa huimausta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Varmista ensin että se, kelle menet on koulutettu hieroja (eikä siis hieroja, hierontaterapeutti tms.) ja usein kauneushoitoloiden yhteydessä olevat hierojat saattavat olla niittä silittelijöitä (eivät toki kaikki). Rohkeasti etsimään uutta itsellesi sopivaa ja osaavaa hierojaa. Löydät varmasti itsellesi sopivan joka osaa pureutua vaivaasi.
Tämäkin jolla kävin oli nimikkeellä koulutettu hieroja ja urheiluhieroja. Harmittaa maksaa 60€ vain todetakseen, ettei paikat ole rentoina edes hieronnan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hartiat ja lapaluiden väli todella jumissa. Nyt tarvitsisin suosituksia hyvästä hierojasta! Kävin yhdellä ja vaikka näytin ja selitin, että erityisesti hartiat ovat todella kipeät, niitä ei hierottu juuri ollenkaan. Koko hieronta oli muutenkin samalla otteella, sivelyä ihoa pitkin. Tämä ei hartioihin kovin hyvin tehoa. :( Rintaranka on oiennut ja lihakset niin jumissa, että aiheuttaa huimausta.
Helsingin urheiluhierojat.. Erittäin hyvä. Osalla on taustaa ihan maajoukkuestason touhuista ja yks tais olla hjk ent hieroja. suosittelen tutustumaan heidän sivuihin. mut ne laitto kuntoon..
Iso jumistus voi vaatia toisinaan 3 tai 4 käyntiä esim. 10 päivän sisään, jotta kipeä ja juminen lihas alkaa todella aukeamaan ja ensimmäisen käsittelyn jälkeen voi tuntua ettei tapahtunut mitään tai että on vain paikat kipeitä. Valitettavaahan tuo on, että asiat maksavat. Edullisemmalla voit päästä hierojakoulun oppilaiden käsittelyssä, mutta siellä voi taso olla mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Iso jumistus voi vaatia toisinaan 3 tai 4 käyntiä esim. 10 päivän sisään, jotta kipeä ja juminen lihas alkaa todella aukeamaan ja ensimmäisen käsittelyn jälkeen voi tuntua ettei tapahtunut mitään tai että on vain paikat kipeitä. Valitettavaahan tuo on, että asiat maksavat. Edullisemmalla voit päästä hierojakoulun oppilaiden käsittelyssä, mutta siellä voi taso olla mitä vain.
Kyllä ihan mielelläni maksaisin jos on hyvä hieroja. Nyt vain niin, että jopa mieheni hieroo tehokkaammin kuin tuo koulutettu hieroja ja oikein tuntee kuinka veri lähtee kiertämään. Hieroja tietysti tuntee lihaksiston, mies hieroo helposti luista eikä jaksa tuntia hieroa. Aikoinani kävin n. 10v sitten kerran todella hyvällä hierojalla, en enää muista nimeä enkä tiedä onko alallakaan.
Mäkin voisin osata hieroa. Oon tehnyt yläkropan hierontaa tutuille.
Kerran hieroin työkaveria n. 10 min ja sillä olo helpottui.
Töölössä Terveysklinikka Lihashuoltamo, suosittelen. Et pety. Ainakin ite saan aina enempi kuin toivonkaan. Riittää voimat. Ja saa sivelyäkin jos haluan. Yleensä tarviin voimaa ja sieltä saan.
Mene tastiamoon Hannun hierottavaksi ei tarvitse kärsiä enää, osaa hyvin hommansa. Kokemusta on.
Mene laillistetulle hierojalle joka löytyy JulkiTerhikistä. Muita ei kannata edes harkita.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin voisin osata hieroa. Oon tehnyt yläkropan hierontaa tutuille.
Kerran hieroin työkaveria n. 10 min ja sillä olo helpottui.
Mistä päin olet
Olemme koko perhe käyneet Hannun /Tastiamo luona jo useamman vuoden ja aina tyytyväisenä poistuneet käsittelystä. Hänellä on vankka osaaminen monen vuoden kokemuksella.Voimme suositella lämpimästi.
Hanna Pakarinen kirjoitti:
Olemme koko perhe käyneet Hannun /Tastiamo luona jo useamman vuoden ja aina tyytyväisenä poistuneet käsittelystä. Hänellä on vankka osaaminen monen vuoden kokemuksella.Voimme suositella lämpimästi.
Meillä sama juttu,itse olen hentoinen nainen mutta mieheni ja kaksi jääkiekkoa pelaavaa poikaani ovat isokokoisia ja lihaksikkaita. Hannun käsittely sopii niin hennoille naisille kuin isoimmillekin hierottaville. Suosittelemme kun tarvitsette asiantuntevaa hoitoa.
Hieromus Arkadiankadulla. Mahtava, osaava palvelu, olen saanut paljon apua selkävaivoihini.
Pasilan urheiluhierojakoulu, hinnat edulliset ja osaavat kyllä asiansa.
Olemme miehen kanssa käyneet neljän viimeisen vuoden aikana Blue Bearilla. Miehen työpaikalta on väkeä käynyt myös siellä hoidossa ja kaikki tuntuvat olevan todella tyytyväisiä. Ainoa paikka ainakin missä itse olen käynyt, jossa tutkitaan myös kunnolla ja selvästi sisäistetään asiakkaan ongelmat. Hoitojen hinnat eivät ole halvimmasta päästä mutta siellä ole tarvinnutkaan ravata alituiseen sammuttamassa tulipaloja.
Vierailija kirjoitti:
Anja
Jos on kovat jumit niin ei ne yhdellä kerralla irtoa. Voi vaatia jopa kolme kertaa. Varaa viikon välein ajat.
Varmista ensin että se, kelle menet on koulutettu hieroja (eikä siis hieroja, hierontaterapeutti tms.) ja usein kauneushoitoloiden yhteydessä olevat hierojat saattavat olla niittä silittelijöitä (eivät toki kaikki). Rohkeasti etsimään uutta itsellesi sopivaa ja osaavaa hierojaa. Löydät varmasti itsellesi sopivan joka osaa pureutua vaivaasi.