Olen niin idiootti, että ehdotin treffejä hotellihuoneeseen :(
Olin liian pyörällä päästäni hänen kauneudestaan... Olin niin typerä, että ehdotin treffejä hotelliin. Wtf. Ihmettelen itseäni jälkikäteen itsekin. :( En nyt ihan saanut käsilaukusta, mutta melkein.
Kommentit (9)
Vtuttaa vain se, että varmastikin osittain senkin takia sain pakit. :( Se nainen on elämäni rakkaus.
Oletko siis lesbo tai bi? Aloitus on nimittäin 100% varmuudella naisen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis lesbo tai bi? Aloitus on nimittäin 100% varmuudella naisen kirjoittama.
Olen urospuolinen homo sapiens -lajin edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, mistä kyseinen ajatus tuli tekstini perusteella? Mitä tunnusomaisen feminiinistä aloituksessa on?
T. Ap
Up. Kiinnostaisi tietää, mokasinko koko tilanteen kyseisellä typerällä ehdotuksellani. :/
Vierailija kirjoitti:
Up. Kiinnostaisi tietää, mokasinko koko tilanteen kyseisellä typerällä ehdotuksellani. :/
Ensivaikutelman voi antaa vain kerran.
Aina voi yrittää selittää. Sitten joko vain mokaa toistamiseen tai saa uuden yrityksen. Kannattaa toki keksiä jotain fiksumpaa jo valmiiksi, ettei taas möläytä jotain. Ja olla silmä kovana käsilaukun suhteen, refleksit valmiina.
Hyvää kuitenkin ettet raahannut sitä pusikkoon, ja sen jälkeenkin vielä luullut että olet hyvä tyyppi ja aidosti ihmetellyt, miksei susta tykätä.
Et oo ainoo. T. Hotellin respa