Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisurinpoisto/leikkaus ja imetys

Vierailija
21.01.2018 |

Ongelma on seuraavanlainen, olen pelkopotilas ja käynyt omalla luottohammaslääkärillä vuoden päivät. Hän on siis erikoistunut pelkopotilaisiin ja saanut pelon hammaslääkäreitä kohtaan taltutettua.
Nyt asumme väliaikaisesti eri kaupungissa ja minulle varattiin raskausaikana hammashygienistiltä aika hammaslääkäriin, viisureiden tarkistukseen ym.

Alhaalla on suuroperaatioiset poistettavat leikkauksella ja ylhäällä puhkematon + reikäinen puhjennut viisuri, josta on myös lohjennut pala.

Minulla on kuitenkin kk ikäinen vauva ja täysimetän. Välttelen kipulääkkeitä ja antibiootteja minkä pystyn. Olenko siis aivan tolvana kun haluan siirtää viisureiden poistoa, kunnes voin huoletta syödä nuo kuurit+lääkkeet ja etenkin että pääsisin omalle luotto hammaslääkärilleni? :/
Onko teiltä siis poistettu imetysaikana, mitä kivunlievitykseen saitte? Entäpä antibiootit? Reagoiko vauva kuureihin jne?

Esikoisen aikaan olin jo menossa poistattamaan mutta eivät vaivanneet niin hammaslääkärinikin oli sitä mieltä että poistamme sitten kun myöhemmin. No tämä toinen tuli hetimmiten perään ja raskausaika oli ehdoton ei poistolle.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi