Mörssäri

Eli siis ideana olisi, että saisit kotiin kannettuna viikon ruoat vasta valmistettuna ja pakastettuna. Paljonko olisit valmis maksamaan 0,6 litran annoksesta tavallista suomalaista kotiruokaa, jonka saat kätevästi aamulla sulamaan ja iltapäivällä lämmität vain mikrossa. Ei tarvitse käydä kaupassa eikä kokata. Vapaa-aikaa jää siis enemmän, ja voit vaikka tehdä jotain hauskaa lasten kanssa kun olet voimissasi vielä illallakin.

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (7)

Vierailija

Mörssäri kirjoitti:
Eli siis ideana olisi, että saisit kotiin kannettuna viikon ruoat vasta valmistettuna ja pakastettuna. Paljonko olisit valmis maksamaan 0,6 litran annoksesta tavallista suomalaista kotiruokaa, jonka saat kätevästi aamulla sulamaan ja iltapäivällä lämmität vain mikrossa. Ei tarvitse käydä kaupassa eikä kokata. Vapaa-aikaa jää siis enemmän, ja voit vaikka tehdä jotain hauskaa lasten kanssa kun olet voimissasi vielä illallakin.

En lanttiakaan, rakastan ruoanlaittoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En halua maksaa tuosta palvelusta koska teen itse  parempaa ruokaa. Miksi maksaisin omaa tuotantoa alemmasta laadusta mitään?

Ukko35

Ravintolasta saa lounaan noin 9€ sisältäen juotavat, jälkkärit, kahvit jne. Eikä tarvi itse tiskata eikä sulatella syväjäästä.

Eli pakasteateriasta johon joudun itse lisäämään juomat ja muut lisäkkeet, salaatit plus tekemään työt, maksaisin ehkä 2€/ annos.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.