Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko olisit valmis maksamaan vapaa-ajasta?

Mörssäri
21.01.2018 |

Eli siis ideana olisi, että saisit kotiin kannettuna viikon ruoat vasta valmistettuna ja pakastettuna. Paljonko olisit valmis maksamaan 0,6 litran annoksesta tavallista suomalaista kotiruokaa, jonka saat kätevästi aamulla sulamaan ja iltapäivällä lämmität vain mikrossa. Ei tarvitse käydä kaupassa eikä kokata. Vapaa-aikaa jää siis enemmän, ja voit vaikka tehdä jotain hauskaa lasten kanssa kun olet voimissasi vielä illallakin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 euroa annos

Vierailija
2/7 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mörssäri kirjoitti:

Eli siis ideana olisi, että saisit kotiin kannettuna viikon ruoat vasta valmistettuna ja pakastettuna. Paljonko olisit valmis maksamaan 0,6 litran annoksesta tavallista suomalaista kotiruokaa, jonka saat kätevästi aamulla sulamaan ja iltapäivällä lämmität vain mikrossa. Ei tarvitse käydä kaupassa eikä kokata. Vapaa-aikaa jää siis enemmän, ja voit vaikka tehdä jotain hauskaa lasten kanssa kun olet voimissasi vielä illallakin.

En lanttiakaan, rakastan ruoanlaittoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4€

Vierailija
4/7 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua maksaa tuosta palvelusta koska teen itse  parempaa ruokaa. Miksi maksaisin omaa tuotantoa alemmasta laadusta mitään?

Vierailija
5/7 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen euroa, mikäli laatu on erinomaista.

Vierailija
6/7 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10/10 harhaanjohtava otsikko.

Vierailija
7/7 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolasta saa lounaan noin 9€ sisältäen juotavat, jälkkärit, kahvit jne. Eikä tarvi itse tiskata eikä sulatella syväjäästä.

Eli pakasteateriasta johon joudun itse lisäämään juomat ja muut lisäkkeet, salaatit plus tekemään työt, maksaisin ehkä 2€/ annos.