Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö ton Mynthon mainoksen olla jotenkin hauska, jossa on miesmalli ja joku isomahainen koomikko

Vierailija
21.01.2018 |

Minusta tuo mainos on ällöttävä. Liikaa alleviivataan sitä että komea miesmalli on vakavasti otettava kun taas isomahainen tavismies on vaan hupaisa ja itseironinen pelleilijä.

Minusta sellainen mies on hot, joka ei alleviivaa sitä mitä hän on, on normaalivartaloinen ja kasvoiltaan tavallinen eikä epäterveellisen lihava mutta ei myöskään viimeisen päälle treenattu.

Ärsyttääkö teitä tämänkaltainen mainonta jossa stereotypisoidaan miehiä ulkonäön mukaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan kun media kohkaa naisen lihavuuden olevan tervettä ja ihannoitavaa muodokkuutta sillä välin mainoksissa pilaillaan lihavien miesten kustannuksella.

Vierailija
22/28 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, jos tuossa mainoksessa olisi kaunis hoikka naismalli ja joku etureppunen ruma läskiakka tulisi siihen pyörimään ja tönimään. Taitaisi suhtautuminen olla toista.

voin kuvitella veitolan sinnemäen liin airiston ja muiden päivityksiä instassa ja facessa ja twitterissä. sit tulis niitä julkimoiden omia kannustuskuvia missä selluliitti näkyy. eka tosin noi huohottais viikon kuinka kehtas joku tehä sellasen mainoksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mainos jää mieleen ja sitä kautta merkkikin... eli mainos teki tehtävänsä.

24/28 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nyt myös muistaa että tuskin tuota Kallea väkisin on tuohon mainokseen vedetty mukaan, hän osaa myös itse tehdä pilaa itsestään.

Vierailija
25/28 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan oli hauska tuo James ja David Bondina.

Vierailija
26/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary83 kirjoitti:

Täytyy nyt myös muistaa että tuskin tuota Kallea väkisin on tuohon mainokseen vedetty mukaan, hän osaa myös itse tehdä pilaa itsestään.

Ei hän tee pilaa vain itsestään vaan myös lihavista miehistä. 

Vierailija
27/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä huono mainos, Mynthon maksoi ihan turhasta. Onko Suomessa mainostoimistot aivan surkeita vai miksi niitä hyviä mainoksia näkee niin harvoin?

Vierailija
28/28 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksen tarkoitus on ennemminkin pilkata nykyisiä mainoksia joissa pyörii vaan miesmallit.. mä olen itsevarma... ja mulla on asiat todella hyvin vaikka en ole laiha... muistakaa se... mutta mä voin myös nauraa itselleni, se on mulle ok... tärkeintä on itsevarmuus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi