Vierailija

Olisitteko te äiteinä pystyneet ennakoimaan, että joku lapsi voi olla niin raskas, että se ihan oikeasti kysyy teiltä hermoja?!

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Satujen paha äitipuoli.

Ei, kyllä tämä on ihan oikeaa elämää. Saduissa ne lapset on niitä täydellisen suloisia, joista totuus on kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ole nähnyt kun kerran mieheni lapsia. Lapset on joka toinen vkloppu miehellä ja minä olen silloin omassa kodissani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Satujen paha äitipuoli.

Ja miten aloituksesta tuli esille, että kyseessä on paha äitipuoli?

Vierailija

ARGH, edes mandariiniä ei syödä kuin ihmiset. 10v jäljiltä siivonnut imettyjä krämmäleitä vessaa myöden.

Vierailija

Minun mieheni lapset eivät ole raskaita poikkeuksellisella tavalla. He ovat raskaita juuri siten, kuin pienet lapset ovat. Se ei vaadi ennakointia, vaan ihan tietoa lapsista.

Vierailija

No, istutat tenavan keittiön pöydän ääreen ja keskustelette.

Kerrot hänelle, millaista käytöstä odotat ja opetat, miten syödään ja ollaan. Onhan mahdollista, että kapinoi äitipuolta vastaan, mutta kerro, että tässä kodissa on tämmöiset säännöt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kerrot hänelle, millaista käytöstä odotat ja opetat, miten syödään ja ollaan. Onhan mahdollista, että kapinoi äitipuolta vastaan, mutta kerro, että tässä kodissa on tämmöiset säännöt.

Juuri tässä mennään pieleen uusperheissä. Se on isän tehtävä istuttaa lapset pöydän ääreen. Näin ei tule pahoja äitipuolia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juuri tässä mennään pieleen uusperheissä. Se on isän tehtävä istuttaa lapset pöydän ääreen. Näin ei tule pahoja äitipuolia.

Kyllä me olemme yhdessä pyrkineet niistä säännöistä keskustelemaan tavattoman monta kertaa, mutta silti lapsi kokee asiakseen tehdä selväksi että hän saa tehdä mitä haluaan ja isä on heti puolustus kannalla.

Vierailija

Mulla meni aikoinaan maku miehen kakaraan hänen äitinsä takia, joka kehotti kohtelemaan heidän lastaan paremmin kuin minun lapsiani. Joka toinen viikonloppu tuli myös yksityiskohtaiset ohjeet paperilla kuinka hänen kullannuppuaan hoidetaan. Hoitakoon sitten vittu itse kakaransa.

Vierailija

Minulla piina jo takanapäin, kun lapsi tuli täysi-ikäiseksi ja asumisjärjestely siitä muuttui. Lapsi oli vuosikausien ajan minulle ilkeä ja äitinsä todellinen painajainen. Helpotus on ollut suuri.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.