Miten ratkaista autokiista liitossa?
Mies Haluaa Golffin, mä haluan Auris Hybridin. Sukulaisella oli Golf ja se oli laadultaan täyttä sitä ihteään. Siitä meni vaikka mitä jakoketjua ja muutakin. Auris on hyvännäköinen, ekologinen, ja se on Toyota, eli se ei tule hajoamaan
Miten me ratkaisemme tämän vai pitääkö ostaa erilliset autot? Miehen mielestä Toyotat ja muut vinkuintialaiset eivät ole kuulemma autoja.
Kommentit (9)
Oma auto kummallekin. Itse en ainakaan rahoittaisi autoa jota inhoan, vaikka puoliso huutais naama sinisenä lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää kompromissi ja ottakaa Auris 1,2 Turbo automaattina.
Ei käy, haluan nimenomaan hybridin sen pienemmän kulutuksen ja mielenkiintoisuuden vuoksi. Muita järkeviä hybridejä ei oikein ole paitsi Toyotan Auris.
Volkkariin en ainakaan suostu. Se on asia mistä en miehen kanssa neuvottele. Muita vaihtoehtoja kuin volkkareita voi toki aina ehdotella.
Ostatte mersun. Problem solved! (Tai omat autot)
Ostakaa se sähkö kolopallo, ei mee ketjut poikki
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa se sähkö kolopallo, ei mee ketjut poikki
Se maksaa aika paljon enemmän ja täyssähkö ei ole vaihtoehto muutenkaan.
Kun tutustut aiheeseen paremmin, ymmärrät että vain tietyssä koneessa on mainitsemaasi "jakoketju"-ongelmaa...
Olen nainen. :)
Vierailija kirjoitti:
Kun tutustut aiheeseen paremmin, ymmärrät että vain tietyssä koneessa on mainitsemaasi "jakoketju"-ongelmaa...
Olen nainen. :)
Juu ja muista pitää sitten vaihtaa männät ja sylinteri, kun menee 4 litraa öljyä tankillisella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy, haluan nimenomaan hybridin sen pienemmän kulutuksen ja mielenkiintoisuuden vuoksi. Muita järkeviä hybridejä ei oikein ole paitsi Toyotan Auris.
Volkkariin en ainakaan suostu. Se on asia mistä en miehen kanssa neuvottele. Muita vaihtoehtoja kuin volkkareita voi toki aina ehdotella.
Siitä vaan haet omilla rahoillas kaupasta sellaisen mikä miellyttää. Jos tarkoitus oli maksattaa miehellä mieleisesi auto niin kulje saatana bussilla