Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sota syttyy, mitä teette?

sinkkumies87384
21.01.2018 |

Arvoisat daamit ja miksi ei miehetkin!

Sotaa ei kukaan toivo mutta siihen on syytä varautua. Tätä varten on Puolustusvoimat, Huoltovarmuuskeskus sekä muita viranomaistahoja.
Tässä tulee gallup siitä mitä tekisitte sodan syttyessä.

Jos sota syttyy, mitä teette?

Vaihtoehdot

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan parran, suin hiukseni geelillä pystyyn ja lähden kumiveneellä Ruotsiin.

Selfiekeppi tietysti mukaan.

Turvapaikka taattu.

M

Vierailija
22/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ihmiset häiritse yhtään, että Eurooppaan on paennu valtava määrä nuoria miehiä??!! Ei tulis täällä kuuloonkaan ja eikö tosiaan ollu niin, että apua tarvittas siellä omassa maassa?!? Mä nään niin punasta näiden hyväksikäyttäjien hyysäämisestä!! Miljardeja maksetaan että pakenevat vastuitaan ja jättävät heikommat sinne pulaan!!! Täällä rintamakarkurit ammuttas! Onpa "reilua" ja "sivistynyttä". NOT!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin jo nähdä silmissäni miten Sipilä ilmoittaa että aktiivimallin mukaan työttömät etulinjaan ikään ja sukupuoleen katsomatta :D

Näin vältetään karenssi.

Vierailija
24/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodin tietysti ja sodan jälkeen pidän kaikki karkuun lähteneet ja piileskelijät poissa täältä.

Vierailija
25/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa paukkua. Lähden ulkomaille ja päättäjät saavat jäädä kultamunien kanssa puollustamaan jo valmiiksi tuhottua maata.

Vierailija
26/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vanja muualle

Vierailija
27/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta Igor välittömästi tuo palturin kirjoittelu. Sinä ja muut Kremlin trollit koetatte vakuuttaa, että Suomella on valtavan motivoitunut ja hyvin koulutettu armeija. Tämä siksi, että saatte suomalaiset päättäjät tuudittautumaan väärään turvallisuuden tunteeseen ja vastustamaan Suomen Nato jäsenyyttä. Todellisuus on se, että Suomi pärjää Venäjää vastaan ainoastaan saamalla muilta mailta sotilaallista apua. Tiedän totuuden koska työskentelen Suomen puolustusvoimissa melko korkeassa asemassa.

Vierailija kirjoitti:

Ap, yerveisiä sinne Putinin trollitehtaaseen. Ymmärrän, että yritätte rapauttaa suomalaisten maanpuolustusintoa näillä kirjoituksillanne (ja omilla vastauksillanne niihin), mutta se ei ikävä kyllä onnistu. Suomalaisten maanpuolustushalu on tutkimusten mukaan huippuluokkaa kansainvälisesti ja meillä on myös poikkeuksellisen koulutettu armeija.

Vierailija
28/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Ruotsiin tai Saksaan. Opettelen pari sanaa arabiaa, kasvatan isis-parran ja opettelen käyttäytymään röyhkeästi.

Vaimolle kaapu päälle ja eikun menoks!

Vierailija
29/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole enää mitään puollustamisen

En kyennyt lukemaan pidemmälle.

Vierailija
30/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian: pääsy kielletty.

Vierailija
31/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Venäjä hyökkäisi tänne, pitäisin heitä ennemminkin vapauttajina.

Sipilä, Stubbi ja Urpo hirteen.

Vierailija
32/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa ole velvollinen puolustamaan nykyistä poliittista eliittiä ja heidän ajamaan kulttuurimarxilaista agendaansa, jolla he suoraan ja välittömästi pyrkivät kaikin mahdollisin tavoin tuhoamaan Suomen.

Mikäli olisin Suomessa tuolloin kun sota alkaa pyrkisin pääsemään rapakon taakse jossa minulla on kakkoskoti ja taas jos sota syttisi olessani siellä elämäni jatkuisi ennallaan.

Lisäyksenä vielä, Suomea ja Suomalaisia puolustaisin kyllä, mutta se vaatisi sen että Suomen arvot olisivat myös Suomalaiset eivätkä arkadianmäkiläiset.

Vierailija
33/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan muuttaisin tyttärien ja lastenlasten kanssa mökille. Siellä taitais olla turvallisempaa.

Luulet siis että nimenomaan maaseudulla ryöstelevät ja raiskaavat joukkiot eivät lisäänny kun yleinen turvallisuustilanne laskee? Nehän voivat olla joko vihollisjoukkoja tai syntyperäisiä sekopäitä tai näitä viime vuosina Suomeen tuotuja. Siellähän olet kuin "sitting duck".

Vierailija
34/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan en palaisi ulkomaanasunnoltani Suomeen lomille vähään aikaan.

-riku rikas-

Vierailija
35/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäisin kaiketi hoitamaan haavottuneita.

-Sairaanhoitaja/terveydenhoitaja

Vierailija
36/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkaan kiinaan

en mene sotaaan

Vierailija
37/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodan syttyessä lähtisin pakolaiseksi.

T: reservin kersantti

Vierailija
38/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla näköjään moni olisi heti lähdössä karkuun. Siviilissä pidetään hienoja puheita vähemmistöjen oikeuksista ja vaikka mistä, mutta jos joku vihollinen hyökkäisi ja pyrkisi alistamaan Suomen esim. ihmisoikeusrikkomuksia täynnä olevan maan osaksi niin itse juostaisiinkin karkuun eikä yhtään oltaisi valmiita toimimaan sen puolesta mistä on koko ajan puhunut. Minä ainakin puolustaisin loppuun saakka Suomea ja niitä oikeusvaltioperiaatteita mihin itse olen aina uskonut.

Vierailija
39/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla näköjään moni olisi heti lähdössä karkuun. Siviilissä pidetään hienoja puheita vähemmistöjen oikeuksista ja vaikka mistä, mutta jos joku vihollinen hyökkäisi ja pyrkisi alistamaan Suomen esim. ihmisoikeusrikkomuksia täynnä olevan maan osaksi niin itse juostaisiinkin karkuun eikä yhtään oltaisi valmiita toimimaan sen puolesta mistä on koko ajan puhunut. Minä ainakin puolustaisin loppuun saakka Suomea ja niitä oikeusvaltioperiaatteita mihin itse olen aina uskonut.

Minäkin olisin valmis puolustamaan hengelläni hyvää, oikeudenmukaista ja tasa-arvoista valtiota. Porvarien ja persujen jälkeen täällä on aika vähän porukkaa jota kunnioitan tai jonka kanssa tunnen minkäänlaista veljeyttä. Porvarit ja persutkaan eivät kunnioita minua eivätkä tunne minua kohtaan solidaarisuutta ja ovat sen vallassa ollessaan tehneet täysin selväksi.

Hyvinvointivaltion aika on ohi. Tasa-arvoa koskaan ollutkaan.

Vierailija
40/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin varmaan hallituksen ja elinkeinoelämän ykköshuoli olisi yllättäen lisääntyneet sotilaiden päivärahamaksut, joten ehkä keräisin nimiä adressiin vastustamaan suunniteltuja tukien leikkauksia ja työvelvoitetta rintamalomien aikana.