Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous hahmot 2018

Vierailija
20.01.2018 |

Mikä on suosikkinne tällä hetkellä?
Itse ulvoin naurusta kun Tanhupallo tuli esille. Ihana hahmo ja hyvät jutut. Todellakin jatkoon!
Se väsynyt äitihahmo ei kyllä oikein minua innostanut, mutta katsotaan miten kehittyy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa hahmossa hyvää ideaa (nakkarimyyjä ja väsynyt äiti), mutta liikaa yritystä. Vähemmän rekvisiittaa ja turhaa mölinää (mitä se röhkiminen oli?) ja enemmän keskittymistä stereotypioilla leikkimiseen ja nokkeluuksiin. Tanhupallo onnistui tässä 👍

Vierailija
2/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanhupallo oli paras. Walrus oli hyvin ajankohtainen, joten siitä voi irrota satiiria. Ansa Kynttilä (kansankynttilä) oli nimenä loistava. Animetyyppi oli vanha pikahahmo, mutta hauska. Huonoin oli se väsynyt äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu TAASKO se tulee

Vierailija
4/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,se väsynyt äiti ja snägärimyyjä oli liian överiksi vedettyjä. Pitäisi malttaa hillitä vähän ja tehdä hahmoista realistisempia,olisi hauskempaa. Nyt oli väkisin väännetyn oloista,liikaa yritystä ja sekoilua sinne tänne. Kaikista realistisimmat hahmot on parhaita. Tanhupallo oli aivan loistava,vaikka sitä kyllä osasin Kitiltä odottaakin. Paras hahmo.

Vierailija
5/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanhupallo voittaa.

Vierailija
6/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä hahmoja, mutta ei oikein vielä lähtenyt elämään. Snagarimyyjä ja väsynyt äiti on hahmoja, joista irtois vaikka mitä, siis paljon enemmän, mitä nyt nähtiin. Näyttelijöiden pitäis vaan rauhoittua ja eläytyä rooleihin paremmin. Ihme häsläämistä, rooli ei pysyny kasassa eikä perusidea avautunu, hämmentäviä ääniä ja ilmeitä. Ei ei. Tanhupallo oli hyvä, koska se näyteltiin hyvin.

Vierailija
7/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suosikkia. Kaikki surkeita.

Vierailija
8/8 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt tälleen jälkikäteen, mut tää putouskausi oli kyl ehottomasti yks parhaista!! Yksäön hahmoista ei vetäny vertoja mun kestosuosikille Aina Inkeri Ankeiselle, mut tälläki kaudella oli ihan super hyviä hahmoja! Yksikään ei mielestöni ollut umpisurkea, kaikissa oli hyviä puolia. Kerron nyt kaikista hahmoista vähän koska yhtä en osaa valita.

Tuija Eronen oli musta superhauska hahmo ja ihan ensinäkemältä en siitä tykännyt, mutta kun sitä katsoi uudemman kerran niin tykästyin siihen ihan hulluna! Hyviä juttuja löytyi Eroselta. Tuijan tarinaa olisin ehdottomasti halunnut nähdä pidemmälle, ois varmasti Pasit ja Erikit tullut kuvioihin mukaan.

Mallu-Jasmiinakaan ei ensinäkemältä sävähdyttänyt, mutta samassa jaksossa missä tipahti niin aloin tykkäämään hänestä. Loistavasti kärjistetty grillikiskan myyjä! Olisin ehdottomasti halunnut nähdä hänen tarinaansa pidemmälle! Varmasti olisi Kuittisen Heidikin tullut piipahtamaan seuraavassa jaksossa.

Bjarne "Mursu" Walrus ei ollut suosikkini, mutta hän sai hyvin ajankohtaiset asiat komedian maailmaan.

Amaryllis Yamamoto oli minusta mahtava hahmo. Siihen liittyi ehkä se, että tunnen itse pari tällaista Yamamotoa. Ja Amaryllis oli taas hyvin kärjistetty ja parodisoitu versio tällaisista tosielämän Amarylliksista. Tykkäsin myös siitä kuinka hänen tarinansa kehittyi kauden aikana.

Kikka Vaaralla oli joitain ihan hyviä juttuja ja ymmärsin, että miksi hänestä tykättiin niin paljon. Kikka oli varmasti monille äideille hyvin samaistuttava hahmo. Oma lemppari hän ei ollut, vaikka hyviä juttuja häneltäkin tuli.

Ansa Kynttilä oli mahtavalla tavalla kärjistetty opettaja! Joillekkin saattoi olla liian rajua huumoria häneltä, mutta minuun kyllä upposi. Vaatteet oli mahtavan stereotyyppiset! Tuntuu, että omankin koulutien varrella on ollut hieman Ansan tapaisia opettajia eli sellaisia, jotka eivät oikein ymmärrä lapsista mitään.

Tanhupallo oli mahtavan stereotyyppinen lapsi! Omassa lähisuvussa näitä Tanhupalloja riittää ja siksi hän oli niin samaistuttava. Ihanan iloinen, mutta samaan aikaan arka hahmo. Suustaan hän laukoi juuri sellaisia asioita, mitä lapset saattavat sanoa sen enempää ajattelematta.

Siinä oli mun mietteitä 9 kauden hahmoista, jotka olivat mielestäni todella onnistuneita. Innolla odotan kautta 10 kun tämmönen Putouksen suurfani olen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme