Jos Muumilaaksolla olisi oma AV-palsta, mitä siellä kirjoitettaisiin?
Pidetään ketju leikkimielisenä eli kenenkään ei tarvitse vetää havunneulasta nenään :)
Aloitan:
Nimimerkki Vilijonkka: Ihmettelen kun eräs pariskunta antaa lastensa touhuta ja mellastaa miten vaan, meillä on tiukka kuri! #hyvätvanhemmat#
Kommentit (115)
Kysykää nuorelta sinkkunaiselta, joka on ollut merirosvojen vankina! (Otsikko)
Päivystän seuraavan tunnin ajan palstalla...
-mymmeli
Arvatkaa mun paino, (kuva) mistä kiinteyttäisitte? Onko pannukakut hyvää laihdutusruokaa? T.NN
Koko muumiperhe käytti huumeita Torrelorcan lomallaan. Nappailivat LBJ-pillereitä. Siltsu mukana reissussa!
Nyt ne muumit on sotkeutuneet johonkin viinan salakuljetusjuttuun. Arvasihan sen. Se Muumipappa on aina ollut aikamoinen viskisieppo. Tiesin, ettei ole ihan puhtaat jauhot pussissa.
Auttakaa. Mun mies ei suostu menemään töihin. Naputtelee vaan päivät pitkät "suurta meriromaaniaan" tai mietiskelee riippumatossa. Kaikki kotityötkin jää mulle, kun mies on niin suurta kirjailijaa että. Olisiko hyviä neuvoja?
Miksi Niiskuneideille ei kelpaa tavallinen kunnon Muumipeikko? Kiinnostuvat vaan jostain jännämuumeista.
MP kirjoitti:
Miksi Niiskuneideille ei kelpaa tavallinen kunnon Muumipeikko? Kiinnostuvat vaan jostain jännämuumeista.
Eikö se olisi insestiä?
Onko Muumi-mamman laukku oikea merkkilaukku ?
Muumimamma tarjoilee lapsille lohturuokaa. Ei kaikkia ongelmia ratkaista lasillisella mehua ja pannukakuilla.
Ei ihme että koko perhe kärsii paino ongelmista.
Lasten vieras oli sitten syönyt kaikki vaapukkahillot talven aikana.
Pesetkö muumenlihan ennen kypsennystä?
Miksi muumiperhe on työntänyt esi-isänsä asumaan kaakeliuuniin? Eikö tuo ole vanhuksen arvon alentamista?
Vierailija kirjoitti:
MP kirjoitti:
Eikö se olisi insestiä?
Ei, miksi olisi? Eivät ole sisaruksia tai sukua toisilleen, vaikka Niiskuneiti hengaileekin jatkuvasti muumeilla. Ehkä lasu olisi kuitenkin paikallaan, koska missä ovat Niiskuneidin vanhemmat?
Miten joillain on varaa asua valtavassa omakotitalossa, vaikka kumpikaan vanhemmista ei käy töissä?
Ovatko asumistuet liian korkeita, mielestäni yksilapsinen perhe mahtuisi vallan hyvin asumaan Laakson vuokrakolmiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MP kirjoitti:
Eikö se olisi insestiä?
Ei, miksi olisi? Eivät ole sisaruksia tai sukua toisilleen, vaikka Niiskuneiti hengaileekin jatkuvasti muumeilla. Ehkä lasu olisi kuitenkin paikallaan, koska missä ovat Niiskuneidin vanhemmat?
En tiedä missä ovat vanhemmat, mutta veljensä Niisku on luultavasti huoltaja.
Epäilen, että poikani on homo. Voinko kysyä häneltä suoraan asiaa?
Miksi Mörköä ennakkoluuloisesti kiusataan?
Eikö Muumilaaksossa päästä ennakkoluulojen yli koskaan?
Poikaystäväni yrittää rajoittaa pukeutumistani, kielsi minua käyttämällä Rivieran lomamatkalla bikineitä. Vai johtuikohan siitä että hän häpeää koska olen vähän pyöreä?
t: NN
Onko kukaan nähnyt Piisamirottaa?
Mitä ajattelette poliisista, jolla ei ole läheskään kaikkina päivinä töitä vaan käy tyttöystävänsä kanssa huviretkillä ja hoitaa ruusujaan?