Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltä, että olenko kaunis, niin hän vastasi..

Vierailija
20.01.2018 |

Sanoi, että hänen mielestään olen ihan tavallinen kasvoiltani. Sitten, kun kysyin kropastani, niin hän sanoi, että olen muutoin OK, mutta rinnat voisivat olla pienemmät..siis mitä! Mulla on E- kuppikoko eikä edes mikään suuri :(
Tuli paha mieli noista kommenteista..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitäisi olla miehen mielestä nimenomaan kaunis?

Vierailija
22/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihanko oikeasti ihmiset oikein odottavat tilaisuutta päästä loukkaamaan omaa kumppania, jos tämä epävarmuuksissaan tai muuten vain kysyy, pitääkö oma mies häntä viehättävänä ja haluttavana? "Mitäs kysyit, nii..."

Eihän tässä kysytty sitä että onko viehättävä tai haluttava vaan onko kaunis... kaikki eivät voi olla keskimääräistä kauniimpia eikä ainoastaan kauniilla ole oikeutta pariutumiseen.

Minä ihmettelen miten kukaan mies sitten ottaa itselleen naisen, joka ei häntä kiihota ja kiinnosta. 

Onko sinussa jotain ulkomuodossa vikana jos et ole kaunista naista sitten saanut vaan on tarttenut ottaa reikä? Ihmetteletkö miksi nainen ei seksiin enää kanssasi lämpene? 

Taidat olla ruma, tyhmä etkä pysty naistasi tyydyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo kysyi mielipidettä ulkonäöstään niin vastasin hänelle. "Ethän sinä mikään ruusunen ole mutta kukkii se perunakin". Sitten mä kuuntelin kun se vollotti pari tuntia vessassa. :(

Vierailija
24/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kauniihko. Jos et kaunis niin et rumakaan.

Vierailija
25/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta, niin ei helvetti mikä urpo. Isolla U:lla. x( 

Vierailija
26/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän etten ole kaunis vaan aika tavallinen. Samoin kuin mieheni. Ei tarvitse miehen minulle valehdella.

Vierailija
27/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän etten ole kaunis vaan aika tavallinen. Samoin kuin mieheni. Ei tarvitse miehen minulle valehdella.

Onko teidän parisuhteessa tavallista, että jos toinen kaipaa selvästi positiivista rohkaisua, niin toinen alkaakin haukkumaan? Ei tarvitse valehdella ei, mutta ei tarvitse myös alkaa toisen vartaloa parjaamaan ja vertailemaan muihin. Pyytämättä. Ja vaikkei tyttöystävää minään Miss Universumina pidäkään, niin kai hänessä nyt jotain kehuttavaa myös on? Jotain, jonka voi nostaa esille, jos toinen kaipaa kuulla ulkonäöstään jotakin positiivista. Ap:n mies on täysi nuija. 

Vierailija
28/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää nämä naiset, joiden miehet ovat iskostaneet heidän päähänsä, että he eivät ole millään lailla erityisiä tai kauniita oman miehensä silmissä... Ei ihme, että niin monilla suomalaisilla naisilla on huono itsetunto ja he pitävät itseään vain tavallisina tai jopa rumina. 

Vierailija
29/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseleekö joku ihan oikeasti kumppaniltaan moista??? Mun mielestä toi on jotenkin niin säälittävää kerjäystä. Olen suht epävarma itsestäni, mutta moiseen kysymykseen en alentuisi koskaan. Jos saisin mieheltä moisen vastauksen niin olisin varmaan lähinnä positiivisesti yllättynyt rehellisyydestä, heh.

Vierailija
30/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi surullinen olo tulee monista kommenteista. Turhanpäiväistä puhuttavaa jne

Kyllä mun ihan jokainen mies on ihan kysymättä sanonut mua kauniiksi .

Suhteen alkuaikoina varmaan monta kertaa päivässä . Vuosienkin päästä säännöllisesti silloin tällöin .

Sohvalla haliessa illalla, juhliin lähtiessä kun auttaa mekon vetoketjua kiinni, sängyssä, rannalla...

Ja itsekin sanoin juuri eilen miestäni söpöksi ja ihanaksi. Yhdessä ollaan oltu lähes kymmenen vuotta.

Voi ei, älkää tyytyykö huonoon suhteeseen jossa ei välittämistä ja rakkautta. Jos vaan itsekin on valmis antamaan , ihan varmasti jokaiselle löytyy joku joka rakastaa ja pitää kauniina.

Vierailija
31/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun eksä... otan osaa.

Vierailija
32/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan lähtisin tossa vaiheessa etsimään jotakuta, jonka mielestä en ole tavallinen vaan upea. Elämä on liian lyhyt. Kauniit adjektiivit toisista ihmisistä ei ole valehtelua, jos haluaa nähdä kumppanissaan upeutta ja antaa hänen nauttia kauniista kehuista. Kannattaa miettiä niitä omia standardejaan myös. Jotenkin huvittaa, kun ihmisten mielestä kaikkein kauneimmat kehut pitäisi säästää kaikkein onnistuneimmille, älykkäimmille geeniloton voittajille tai muuten ne on valehtelua. Höpöhöpö. Antakaa ne mahtavimmat, ylitsevuotavimmat kehut ihan sille omalle läheisellenne. Se parantaa suhdetta ja nostaa sen toisen ihmisen mielialaa. Vain hyviä asioita tapahtuu, kun sanoo toiselle hänen olevan maailman *aseta positiivinen adjektiivi tähän*. Valehtelu tarkoittaa minulle täysin toisenlaista käytöstä.

Vierailija
33/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä alapeukkuja! Ymmärrän täysin fiiliksesi

Alapeukkuja urpolle miehelle, ei ap:lle.

Vierailija
34/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsämielinen mies sinulla. 

Vierailija
35/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyit? Sait rehellisen vastauksen ja nyt nillität.

Miksi miehet kysyy:

"Onko mulla susta iso?" 

"Onko mulla suurempi kuin sun entisellä?"

"Oonko paras pano jolta oot saanu?"

Mää vaan ihmettelen miksi ne suuttuu ja loukkaantuu kun vastaan rehellisesti -

Kysyykö joku oikeasti tuollaisia? 😲

En kyllä suostuisi kommentoimaan exien kokoja ja kykyjä. Miehen omista ansioista annan positiivista palautetta kysymättäkin.

Miten tuohon "onko mulla iso?" voi muuten vastata diplomaattisesti? Siis jos ei oikeasti ole iso.

Vierailija
36/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaus. Et ole ollut aikoinasi miehen ykkösvalinta koska ulkonäöllisesti miehesi taso ei riittänyt haluamaansa naiseen.

Oli otettava se joka hänet huoli.

Ei tarkoita ettetkö sinä olisi kaunis.

Nyt kuitenkin tilaisuuden tullen miehesi alentaa sinun itsetuntoasi koska hänellä on kompleksi siitä ettei alunperin saanut mitä tavoitteli.

Joten haluaa antaa sulle sellaisen käsityksen että hänellä on "varaa" arvostella sinun ulkonäköäsi ja että siinä olisi muka joitain puutteita.

Pönkittääkseen itseään ja saadakseen sinut ajattelemaan "minussa on tämä ja tämä vika, kuinka ihanaa että mies kelpuuttaa minut silti".

Älä mene tuohon vipuun. Ellet ole jo mennyt jos useinkin kyselet mieheltä tuollaisia asioita sillä et ole varma kuinka itse suhtaudut itseesi.

Toinen mahdollinen skenaario on että rankutat mieheltä päivittäin vastauksia ulkonäköön liittyviin kysymyksiin ja olet muutenkin hyvin epäitsevarma.

Se ei viehätä loppupeleissä ketään ja ehkä mies päätti näpäyttää nyt sinua että loppuu se jatkuva pönkittäminen ja kysely.

Sillä sitä itsetuntoa ei voi kokonaan toisten mielipiteitten varaan rakentaa ja usein aikuinen mies olettaa aikuiselta naiselta edes jonkin verran itsevarmuutta, vähintään sitä että omataan terve itsetunto.

Sillä jos et pidä itsestäsi, miksi ajattelet muiden pitävän? Asenteesi heijastuu muihin ennen pitkään.

Tässä kaksi mahdollista teoriaa sinulle ap pohdittavaksi.

Alapeukkua varmaan satelee mutta tosielämän totuuksia ei voi alapeukuttaa kadoksiin.

Nykyisin naisilta ei puutu tyylitajua, fitness intoa, jne. Vaan itsevarmuutta. Ei mitään muuta kuin itsevarmuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän