Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltä, että olenko kaunis, niin hän vastasi..

Vierailija
20.01.2018 |

Sanoi, että hänen mielestään olen ihan tavallinen kasvoiltani. Sitten, kun kysyin kropastani, niin hän sanoi, että olen muutoin OK, mutta rinnat voisivat olla pienemmät..siis mitä! Mulla on E- kuppikoko eikä edes mikään suuri :(
Tuli paha mieli noista kommenteista..

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ovat tuollaisia? Onko vaikea sanoa jotain kivaa ja mukavaa... :(

Vierailija
2/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyit? Sait rehellisen vastauksen ja nyt nillität.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi kysyit?

Mies kyllä kertoo kysymättäkin, jos pitää sinua kauniina.

Suoraan kysymykseen voi tulla suora vastaus, joka pitäisi sitten vain kestää. Mitä itse vastaisit, jos hän kysyisi, onko hän komea?

Vierailija
4/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kysyä jos ei ole valmis kuulemaan vastauksia

Vierailija
5/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa miehesi viettää villiä seksielämää kauniin pienirinraisen naisen kanssa.

Vierailija
6/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ap on oikeasti ihan kaunis, mutta mies on idiootti eikä osaa käyttäytyä.

Vierailija
7/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät vain isoista rinnoista :D kyllä! Tämä taas todisti sen.

Vierailija
8/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika harva mies tykkää isoista tisseistä loppujen lopuksi. Itse ainakin pidän sopivan kokoisista rinnoista.

Vierailija
9/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä seurustella tuollaisen miehen kanssa, joka "totuuden" varjolla haluaa loukata.

Ap, etsi hyvä ihminen, joku toinen mies, joka jopa arvostaa sinua eikä lyttää alas! Sairasta tuollainen, ettei pysty mitään hyvää kumppanistaan sanomaan, kun tämä sitä selvästi kaipaa, vaan käyttää sen sijaan tilaisuutena haukkua ja arvostella toisen vartaloa. Kuinka omahyväinen tyyppi tuollainen onkaan.

Vierailija
10/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyrvän saat kovaksi, niin se riittää.

Vierailija
11/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ymmärrät, että ei ne isot rinnat tee ihmeitä.. Ja toivottavasti moni muukin ymnärtää jo, että ne isot rinnat eivät todellakaan ole enemmän miesten mieleen.

Vierailija
12/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko oikeasti ihmiset oikein odottavat tilaisuutta päästä loukkaamaan omaa kumppania, jos tämä epävarmuuksissaan tai muuten vain kysyy, pitääkö oma mies häntä viehättävänä ja haluttavana? "Mitäs kysyit, nii..."

Vierailija
13/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihanko oikeasti ihmiset oikein odottavat tilaisuutta päästä loukkaamaan omaa kumppania, jos tämä epävarmuuksissaan tai muuten vain kysyy, pitääkö oma mies häntä viehättävänä ja haluttavana? "Mitäs kysyit, nii..."

Siis ihanko oikeasti jotkut valehtelevat pitävänsä puolisoaan kauniina, jos eivät pidä? Ja seurustelevat sellaisten kanssa?

Vierailija
14/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi kysyit?

Mies kyllä kertoo kysymättäkin, jos pitää sinua kauniina.

Suoraan kysymykseen voi tulla suora vastaus, joka pitäisi sitten vain kestää. Mitä itse vastaisit, jos hän kysyisi, onko hän komea?

No totta kai silloin kerrotaan niistä piirteistä, mitkä tekee toisesta viehättävän. Kaikki eivät ole universaalilla tavalla kauniita, mutta kyllä kaikista löytyy jotain kaunista. Jotain vikaa on päässä, jos haluaa, että omalle tyttöystävälle tulee kompleksi ulkonäöstä. Eikö muka ihan aikuisten oikeasti löytynyt mitään positiivista sanottavaa tyttöystävän ulkonäöstä? Sen sijaan heti löytyi kyllä negatiivista sanottavaa, vaikka sitä ei edes kysytty. Idiootti mies.

Vierailija
15/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen vastauksen olisit halunnut? Ja mikä ihmeen keskusteluaihe miehen kanssa on sinun kauneutesi? Hieman tyhjäpäiseltä kuulostaa tai sitten olet juovuksissa...

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta ja en muista, että olisimme kertaakaan keskustelleet tällaisesta aiheesta. Meillä on aika paljon muutakin juteltavaa ja en ala miestäni tenttaamaan.

Vierailija
16/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä alapeukkuja! Ymmärrän täysin fiiliksesi

Vierailija
17/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyit? Sait rehellisen vastauksen ja nyt nillität.

Miksi miehet kysyy:

"Onko mulla susta iso?" 

"Onko mulla suurempi kuin sun entisellä?"

"Oonko paras pano jolta oot saanu?"

Mää vaan ihmettelen miksi ne suuttuu ja loukkaantuu kun vastaan rehellisesti -

Vierailija
18/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä kysytty sitä että onko viehättävä tai haluttava vaan onko kaunis... kaikki eivät voi olla keskimääräistä kauniimpia eikä ainoastaan kauniilla ole oikeutta pariutumiseen.

Vierailija
19/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi, että hänen mielestään olen ihan tavallinen kasvoiltani. Sitten, kun kysyin kropastani, niin hän sanoi, että olen muutoin OK, mutta rinnat voisivat olla pienemmät..siis mitä! Mulla on E- kuppikoko eikä edes mikään suuri :(

Tuli paha mieli noista kommenteista..

Mulle kans entinen poikaystävä sanoi näin. Korosti vielä, että tätä mieltä ovat kaikki miehet. Ihan kuin hän voisi edes kaikkien miesten puolesta puhua. Jännä, että muilta miehiltä onkin sitten saanut vaikka mitä kehuja. Silmistä, vartalosta, hymystä, tyylistä... Jollekin tavallistakin tavallisempi, jota oikein pitää painottaa asianomaiselle, että tajuaa hävetä ulkonäköään eikä ainakaan tykätä itsestään, ja jollekin toiselle söpö, kaunis, ihana. Onneksi en jäänyt sen haukkujan matkaan. Ei kannata sunkaan ap!

Vierailija
20/36 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n äijä on idiootti! Varmasti löytyy joka naisesta jotain kaunista. Miksi mies olisi alkanut suhteeseen naisen kanssa jos ei ole mitään kehuttavaa.

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan