Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kuoli kaksi vuotta sitten - en pääse yli

Vierailija
20.01.2018 |

Terve kaveri ilmoitti että löytyi syöpä ja kolme kuukautta myöhemmin oli jo kuollut. Vieläkin jotenkin epäuskoinen olo. Ikävä jäi, yhteinen harrastus jäi ja tunnen vielä syyllisyyttä siitä että itse kärsin näin kun häneltä jäi vielä perhettäkin. Miettikää miltä heistä tuntuu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri kuoli 20-vuotiaana onnettomuudessa. Siitä on 5 vuotta. En ole todellakaan päässyt yli, tuskin koskaan pääsen.

Vierailija
2/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*halaus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vertaistukiryhmää. Vaikka netissä jos ei livenä halua. Läheisensä menettäneet tms Facebookissa vaikka.

Vierailija
4/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin lopullista luovuttaa rakkaita rajan taa.

Jokainen vuorollaan. Jotkut suorastaan liian varhain.

Voimia kovasti ja lämmin halaus jaksaa jatkaa omaa elämää ilman kaveria 💚

Vierailija
5/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa kunnioittaa ystavasi muistoa on elaa joka paiva taysilla, kiitollisena elaman lahjasta.

Vierailija
6/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa kaltaisesi heikot ruikuttajat. Hae narua K-raudasta, jos et osaa lopettaa muuten.

Minna

Lopeta sinä elämääsi kyllästynyt empatiakyvytön idiotti turha kitinäsi. Sinä tässä se heikko olet kun tulet lyttäämään ihmistä jolla on jo muutenki paha olla. Eikö sua edes hävetä?

Ap, multa kuoli kaveri sairauteen reilu 2 vuotta sitten. Samana vuonna oli hänen häänsä. Lähti 23-vuotiaana.

Vierailija
7/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin kuoli ystävä joitain vuosia sitten. Shokki se oli, vaikka hän hyvin hauras jo ennen lähtöään oli. Ikävä jäi, mutta lämmöllä muistelen häntä ja mahtavia yhteisiä hetkiä <3 Kunpa hänet saisi takaisin. Vaikka itse jatkan eteenpäin niin ei hän silti unohdu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi