Kysy mieheltä joka käyttää maksullisia naisia
Monella on outoja ennakkoluuloja maksullisissa kävijöistä. Murretaanpa vähän myyttejä!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ottavatko lastia suuhun jos maksaa tarpeeksi?
Kaikki ovat edellyttäneet kortsua ja en kyllä panisi ikinä paljaalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit mielellään kuvaavat prostituoidut uhreiksi. Mikä on oma käsityksesi ja kokemuksesi?
Käyttämäni naiset ovat olleet yksityisyrittäjiä eivätkä mitään uhreja. Ei mitään välikäsiä
Minkä ikäisiä huoria nussit? Onko ne hyvännäköisiä?
No nämä kaikki ovat olleet 20-30 ikävuoden välissä. On ollut hyvännäköistä mutta suurin osa on ihan tavallisen näköisiä.
Uskallatko painaa paljaalla pilluun vai käytätkö kumia? En tykkää kortsuista.
Kaikki ovat edellyttäneet kortsua enkä panisi ikinä paljaalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit mielellään kuvaavat prostituoidut uhreiksi. Mikä on oma käsityksesi ja kokemuksesi?
Käyttämäni naiset ovat olleet yksityisyrittäjiä eivätkä mitään uhreja. Ei mitään välikäsiä
No nämä kaikki ovat olleet 20-30 ikävuoden välissä. On ollut hyvännäköistä mutta suurin osa on ihan tavallisen näköisiä.
Onko huorilla alapää märkänä vai käyttävätkö liukkaria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottavatko lastia suuhun jos maksaa tarpeeksi?
Kaikki ovat edellyttäneet kortsua ja en kyllä panisi ikinä paljaalla
Pelle. Luulin et olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko huorilla alapää märkänä vai käyttävätkö liukkaria?
Moni käyttää liukastetta
Miten päädyit ensimmäisen kerran huoriin? Kuinka vanha olit? Yleensähän ensimmäinen kerta missä vain on vaikein, mutta sitten kynnys laskee.
Mitä ajattelet näistä naisista? Syntyykö jokin tunneside?
Toivotko että hekin nauttisivat? Käytkö samojen luona?
Tuntuuko seksi erilaiselta kuin naisen kanssa, jolle et maksa?
Vierailija kirjoitti:
Miten päädyit ensimmäisen kerran huoriin? Kuinka vanha olit? Yleensähän ensimmäinen kerta missä vain on vaikein, mutta sitten kynnys laskee.
Olin 25 vuotias ja tämä nainen itse tuli kysymään että kiinnostaisiko. Mietin muutaman sekunnin ja sitten sovittiin hinta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet näistä naisista? Syntyykö jokin tunneside?
Toivotko että hekin nauttisivat? Käytkö samojen luona?
Mitä ajattelen näistä naisista? Jaa-a, näissäkin on monenlaista tennarin kuluttajaa. Minulla on muutama vakiotyttö, yhden palveluja lakkasin käyttämästä koska hän oli muutaman kerran selvästi vetänyt jotain kamaa. Mitään suurempia tunteita ei ole syttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon maksat? Ihan vaan mietin vertailukohtaa omiin taksoihini.
En ole maksanut satasta enempää koskaan
Halvalla olet päässyt. Mulla on perustaksa 120€ yhdestä panosta. Ajasta riippumatta. Yleensä se on se 10min. Tosin en myöskään käytä liukkaria koska kiihotun muutenkin. Tunnista veloitan 180€.
Olen aina ihmetellyt miehiä, miksi maksaa naiselle siitä, että tämä haluaa rahaa, muttei seksiä, eikä oikeasti nauti siitä. Jos nainen ei ole kiimainen, niin mitä järkeä seksissä on. Sitten vielä ihan mahdoton ajatus, ettei pillua saa nuolla ja lirputtaa, ettei naista saa viedä himosta sekaisin. Ei saa suuseksiä ilman kortonkia, eikä voi naida ilman sitä. Siitäkö pitäisi vielä maksaa??
Meillä vaimon kanssa seksi on aina lähtenyt siitä, että vaimo saa myös orkun ja nauttii seksistä. Seksiä ollut vaimon aloitteesta aina kun hänelle tehnyt mieli ja silloinkin kun tietää minulla tekevän mielen. Vaimo ei tykkää pelkästä panemisesta, jos ei itse saa siitä mitään. En tykkää silloin itsekään, vaikka onkin hyvä konsti tyhjentää pussit. Nautin suunnattomasti suuseksin antamisesta, naisen saattamisesta kiimaan ja vallankäytöstä milloin annan hänelle orkun. Naisen kiima on seksissä koko juttu. Ilman sitä se on vain itsensä tumputtamista naisella. Kiimaisesta naisesta voisi jotain maksaakin, rahan ahneesta ei. Kiimaisia tai kiimaiseksi saatavia naisia on maailma täynnä, niistä tarvitse maksaa, jos ei omaa naista ole. Ei asia on, jos ei ole halua saattaa nainen kiimaiseksi, vaan ainoastaan itsekkäästi tyydyttää omat halut.
Eiks sulta oikeesti lopu rahat kesken? Paljon käytät kuussa tohon rahaa?