Miespuolisen kaverin kummallinen käytös
Kertokaahan mikä tässä on kyseessä. Ollaan oltu tämän miehen kanssa kavereita joitakin vuosia, kyseessä on täysin platoninen suhde, tosin itse olin häneen aika ihastunut aiemmin, ja kerroin siitä myös hänelle. Viime vuoden aikana aloin ottaa etäisyyttä häneen, koska hänen käytöksensä oli niin ailahtelevaa, välillä tosi ylimielistä, jotenkin vähättelevää ja suoraan sanottuna kummallista. En enää ehdottanut, että tapaisimme ja ajattelin, että parempi keskittyä muihin ihmisiin ja omaan elämääni.
Ehkä tämän huomattuaan, hän alkoi pitää yhteyttä tosi tiivisti, ja ehdotti monia kertoja, että tapaisimme. Kun sitten lopulta suostuin, niin huomaan, että sama välinpitämättömyys alkoi taas tästä tapaamisesta; vastaukset viesteihin ovat tosi lakonisia, eikä viimeksi edes vastannut huumorimielellä lähettämääni viestiin.
En jaksaisi olla osa mitään helkutin peliä; mikä tätä tyyppiä vaivaa?
Kommentit (9)
Ap tässä. Ai onko se roikkumista, jos nimenomaan minä olen ottanut etäisyyttä?
No, ymmärrän pointin, tarkoitat, että mäkeen koko tyyppi. Alan itsekin olla ihan kurkkua myöten täynnä.
Mutta onko kellään kokemuksia vastaavasta?
Jos hän on minuun jossain vaiheessa taas yhteydessä, niin onko parempi vastailla samanlailla lakonisesti vai kertoa suoraan, että nyt on parasta lopettaa yhteydenpito, koska se on niin kummallista?
Kuuma kylmää taktiikka. Tarkotus on saada sunt epävarmaksi ja roikkumaan siinä. Toimii näköjään suhun aika hyvin.
Säikähti että potentiaalinen pano kaikkoaa, otti yhteyttä ja varmisti että olet vielä mahis ja sitten lakkasi taas kiinnostamasta. Jooei, en pitäisi yhteyttä enää.
Noo, en taida olla "potentiaalinen pano", koska on kovasti korostanut, miten tärkeää on, ettei auhde mene fyysiseksi...... Ehkä se on sitten se huomiohakuisuus motiivina...?
Jotkut ihmiset nauttii kum heillä on ihailija. Tietää sinun olleen ihastunut ja koittaa pitää koukussa. En pitäisi yhteyttä, mitä sä tuosta saat itsellesi muuta kuin pahan mielen?
Mitä tuohon nyt pitäisi sanoa? Anna miesraukan olla ylhäisessä yksinäisyydessään ja älä enää roiku hänessä kuin joku miehenkipeä vanhapiika.
Seuraava kysymys!