Itse toivoisin että ei olisi erillisiä maita vaan kaikki samaa. Toinen toivomus että se henkilö joka johtaa koko kansaa olisi niin fiksu että maailma pysyisi tasapainossa. Olisi edelleen köyhiä ja rikkaita mutta rahallinen ero ei olisi niin suuri näiden kahden välillä.

• ylös 1
  • alas 3

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Toivoisin jokaisen välittävän jokaisesta muusta kuin tämä olisi se henkilö, joka säätelee jokaisen hapensaantia.

Vierailija

Ettei kenenkään tarvitsisi nähdä nälkää ja kaikilla olisi mahdollisuus kunnon sairaanhoitoon.

Vierailija

Marttyyri kirjoitti:
Itse toivoisin että ei olisi erillisiä maita vaan kaikki samaa. Toinen toivomus että se henkilö joka johtaa koko kansaa olisi niin fiksu että maailma pysyisi tasapainossa. Olisi edelleen köyhiä ja rikkaita mutta rahallinen ero ei olisi niin suuri näiden kahden välillä.

Tuo on jo globaalieliitin toteutuslistalla. Ainakin puoliksi. Köyhien ja rikkaiden ero tosin tulee vain paisumaan entisestään.

Vierailija

Marttyyri kirjoitti:

Yksilön kannalta yksi "valtio" olisi malko paska vaihtoehto. Heti kun susta tulee valtiaalle ongelma, niin sulla ei ole mitään mihin paeta. Euroopan iso etu muihin alueisiin verrattuna oli aikoinaan juuri se, että täältä pystyi saamaan turvapaikan toisen kuninkaan alaisuudesta. Ja johtajan fiksuuteen on turha luottaa asiassa. Sitä motivoi muut tekijät.

ei tippaakaan marttyyri

Mä toivoisin, että jokaikinen ihminen joutuisi käymään lähellä kuolemaa (ns. kuoleman kokemus) juuri aikuistuttuaan, silloin maailmassa olisi kaikki hyvin. Eräs vastaavan kokenut keski-ikäinen mies sanoi näin oman kokemuksensa jälkeen ja uskon tuon. Itse kokenut nuorena saman ja olen siitä lähtien tiennyt, että tärkeintä on terveys, läheiset ja ympäristön balanssi ja "yhteinen hyvä". Tämä ei ole mitään naiivia jeesustelua saati mystiikkaa vaan näin se vaan on. Jotkut keski-ikäistyneet tai sitä vanhemmat saattavat tajuta tuon ilmankin, mutta silloin se on jo liian myöhäistä. He ovat ehtineet pilata elinympäristöään (muut ihmiset, luonto ym.) jo vuosikymmeniä tuohon mennessä. Ja aina jos ihminen meinaisi tuon unohtaa ja eksyä pelkästään oman napansa ympärille, pitäisi tulla elämää uhkaava sairaus/onnettomuus saattamaan eksynyt takaisin ruotuun.

Vierailija

Toivoisin, että maailma alustettaisiin uudestaan: luonnonvaroja olisi riittävästi, ihmisiä aina sopivasti ja kaikkea juuri riittävästi, globaalit luonnonkatastrofit poissa

Enemmän aurinkoa

Vierailija

Toivoisin että kaikki saisivat olla onnellisia, mitä se sitten kenenkin kohdalla tarkoittaa. Toinen toive olisi että tietotekiikassa otettaisiin askel taaksepäin pysyvästi ja ihmiset olisivat keskenään enemmän ihan livenä.

Vierailija

I*lam ja sen varjolla tehdyt hirmuteot poistettaisiin maan päältä +

(Varsinkin) tyttöjen kivuliaat ympärileikkaukset lopetettava koko maailmasta.

Eläinrääkkäyksen loputtava kaikissa muodoissa.

Vierailija

Että jokainen ihminen ajattelisi miehet ja naiset tasavertaisina ja toimisi sen mukaan. Toinen olisi, että joku mahdollisimman kivuttomasti tappava sairaus pyyhkäisis puolet ihmispopulaatiosta. 

Vierailija

Ihmismäärää tulisi voimakkaasti rajoittaa joka puolella maailmaa, (ei mikään eurooppalaisten juttu pelkästään) joku ehkäisykampanja, johon olisi ihan pakko sitoutua (tietty nykyinen populaatio pitäisi saada jo alkujaan pienemmäksi, en keksi humaania keinoa siihen).

Toinen, minkä poistaisin, olisi perustavaalaatua oleva itsekkyys ja typeryys. Jos ihmiset osaisivat ajatella toisia yhtä paljon kuin itseään, pahuus maailmassa loppuisi.

FarkMerkErk

Tapattaisin 5/6 maailman ihmisistä, poistaisin kaikki uskonnot. Olis muuten ihana paikka!!

Ja luonnollisesti ihmisiä kuolisi alueilta, joissa niitä suhteellisesti on eniten ja muutoinkin heikko elintaso.

..ja ei todellakaan ole vitsi

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.