Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaipaatko kaveria??? TAMPERE

15.04.2006 |

olen jattänyt tänne joskus aiemminkin viestiä, mutta en hirveästi saanut vastauksia :/.

eli olen 20 vuotias, 1.5 vuotiaan pojan äiti. odotan toista lastani, LA 15.7.

poika jäi juuri pois päiväkodista ja jää nyt minun kanssani kotiin.

elämäni on raskauden myötä jotenkin latistunut niin, että monet ystävistä... tai no, ehkä paremminkin tutuista on kaikonnu ympäriltä. kun en ole jaksanut mennä niinkuin ennen, ei ole pitkiin aikoihin mukaan kyseltykään. paremmat ystävät asuvatkin jo sit helsingissä asti.

en jaksa viettää montaakaan päivää pojan kanssa kaksin kotona. ulos en osaa oikein lähteä pojan kanssa kahestaan, kun hän haluais tietenkin että minä leikkisin, mutta mahan kanssa se kyykyssä oleminen tuntuu jo aika ikävältä. iikka (poikani) pitkästyy seurassani aika nopeasti. on jo tottunut päiväkodissa että on kavereita ja meininkiä ympärillä.

kaipaan kipeästi aikuista seuraa. ja iikka kaipaisi kavereita.

meillä saa käydä, iikka viihtyy jo puistoissa ja minä tietysti kaupoissa ja kirppareilla ;).

asutaan lielahdessa. jos asut kauempana, voidaan kyllä iikan kanssa liikkua autolla.

laita sähköpostia earthsprite586@hotmail.com! käyn lukemassa joka päivä ja vastaan 100% varmasti.

voit tietysti käydä tutustumassa meihin mun galleriassa:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=earthsprite&image_id=15555103 .

niitä kuvia ei sit kannata ottaa niin tosissaan, jotkut niistä on sinne ihan huumori mielessä laitettu:).

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi