Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanookaa hyvä ja halpa kynsilakka!!

Vierailija
20.01.2018 |

Edes suht halpa. Ei Lumene gel effect, eikä mikään Lidl...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sulle halpa? Itse pidän kympin kynsilakkaa halpana, koska kalleimmat mitä ostan voivat maksaa yli 20 e.

Toiselle taas halpaa on max 5 euron lakka.

Vierailija
2/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mavalan minilakat. Kone Helsinki -lakat, joita ainakin joskus on saanut Tokmannilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai onko se sittenkin pelkkä Kone? No kumminkin.

Vierailija
4/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence-lakat, osaan sanoa vaikka en ole edes niitä käyttänyt. Ja miksi ei Lidl käy?

Vierailija
5/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencen lakoissa on hyvä hinta-laatusuhde ja ovat muutenkin riittoisia. Niitä kannattaa ostaa varsinkin Taxfreesta lentokentiltä ja laivoilta, ovat niissäkyllä halvempia. Ainakin Vikingillä on niistä myös usein ollut sellainen kolme kahden hinnalla-tarjous. Ei ne Sokoksellakaan ihan hirveän hintaisia ole.

Vierailija
6/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokuvain kirjoitti:

Mavalan minilakat. Kone Helsinki -lakat, joita ainakin joskus on saanut Tokmannilta.

Nuo Mavalan lakat on musta tosi huonoja. Mulla on hyväkuntoiset kynnet eivätkä liuskotu ja silti nuo Mavalan lakat lohkeaa rumaksi jo seuraavana päivänä. Nuo Kone Helsingin lakat on kyllä sen sijaan oikeasti hyviä, hämmentävää niin halvalla hinnalla.

Vierailija
7/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mavalan lakat ovat kestäviä. Hyvä hinta-, laatusuhde.

Vierailija
8/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokuvain kirjoitti:

Nuo Mavalan lakat on musta tosi huonoja. Mulla on hyväkuntoiset kynnet eivätkä liuskotu ja silti nuo Mavalan lakat lohkeaa rumaksi jo seuraavana päivänä. Nuo Kone Helsingin lakat on kyllä sen sijaan oikeasti hyviä, hämmentävää niin halvalla hinnalla.

Oletko kokeillut levittää Mavalan värillisen lakan päälle vielä läpinäkyvää päällyslakkaa, eli top coatin? Se suojelee kynttä ja värillistä lakkausta. Antaa lakkaukselle pitemmän keston. Sain vinkin eräältä kynsiteknikolta ja olen itse ollut lopputulokseen tyytyväinen.

Vierailija
9/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Opin kynsilakkoja, koska niissä on hinta-laatusuhde parhain. Tärkeintä on se päällyslakka (top coat), mikä pidentää lakan ikää. Lakkaan 1x/vko ja pysyy hyvänä. Minulla myös yksi Lidlin lakka, joka on oikeasti hyvää lakkaa hintaan nähden. Sen ppäälle se normi top coat, niin pysyy hyvänä viikon.

Vierailija
10/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essencen lakoissa on hyvä hinta-laatusuhde ja ovat muutenkin riittoisia. Niitä kannattaa ostaa varsinkin Taxfreesta lentokentiltä ja laivoilta, ovat niissäkyllä halvempia. Ainakin Vikingillä on niistä myös usein ollut sellainen kolme kahden hinnalla-tarjous. Ei ne Sokoksellakaan ihan hirveän hintaisia ole.

Miksi pitäisi ostaa jotain kolme kahden hinnalla, kun hinta on suunnilleen kaksi euroa?

Vierailija
11/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jokuvain kirjoitti:

Oletko kokeillut levittää Mavalan värillisen lakan päälle vielä läpinäkyvää päällyslakkaa, eli top coatin? Se suojelee kynttä ja värillistä lakkausta. Antaa lakkaukselle pitemmän keston. Sain vinkin eräältä kynsiteknikolta ja olen itse ollut lopputulokseen tyytyväinen.

Kynsiteknikolta...

Vierailija
12/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelisin Mavalan lakkoja. Kestävät hyvin käytössä, ainakin minulla, vaikka joku edellä oli toista mieltä. Käytän tummia punaisia sävyjä oikeastaan koko ajan, mutta Mavalan lakat eivät silti kellastuta tai värjää kynsiä jatkuvallakaan käytöllä. Lisäksi pieni pullo on kätevä, lakka tulee oikeasti käytettyä, eikä ehdi kuivettua pulloon.

Vierailija
13/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jokuvain kirjoitti:

Kynsiteknikolta...

Jep. Hän on se kynsialan asiantuntija, joka opettaa uusia kunsistylistejä taiteen saloihin.

Vierailija
14/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan