Vierailija

Mietin, onko ajokortti lahja vai perusylläpitoa.

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mietin, onko ajokortti lahja vai perusylläpitoa.

Ihan kuinka sovitte.

Äiti 48v

En mitään. En todellakaan osta lahjoja täysi-ikäisille lapsilleni enkä käytä heihin muutenkaan rahaa, saati anna heille rahaa. Sitä paitsi he ovat muuttaneet pois kotoa heti kun ovat täyttäneet 18.

• ylös 0
  • alas 20
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hyvä kysymys. Täälläkin otetaan vastaan ehdotuksia (ajokortin taitavat kustantaa isovanhemmat).

T. Esikoinen toukokuussa 18 v

Vierailija

Annoin rahaa. Koska olen pienipalkkainen yh, ja lapsi ei ole koskaan juuri saanut ihmeitä (tosin kalliin harrastuksen olen kustantanut)oli tyytyväinen siihen summaan jonka sai (200 euroa)

Vierailija

Äiti 48v kirjoitti:
En mitään. En todellakaan osta lahjoja täysi-ikäisille lapsilleni enkä käytä heihin muutenkaan rahaa, saati anna heille rahaa. Sitä paitsi he ovat muuttaneet pois kotoa heti kun ovat täyttäneet 18.

Miksi edes hankit lapsia?

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Ajokortti on hyvä lahjaidea, ainakin meillä toiminut hienosti. Tai jos ajokorttijuttu jo hoidossa, niin vaikkapa vastaava summa autonhankintaa varten tai jos on piakkoin muuttamassa pois kotoa, niin vuoden kotivakuutukset? Mikro + paahdin, tai pölynimuri tms.? Lahja voi olla hyödyllinenkin käyttöesine, kun on ekaa kertaa muuttamassa omaan asuntoon, paljon kaikkea tarvitaan.

Vierailija

itse sain mm. alkoholia ja rahaa ja kaverit sai aikasamanlaisia lahjoja. jos joku oli heti muuttamassa omillee nii tuli lahjaks myös astioita, kodinkoneita sun muuta

Vierailija

Oon kyllä 18v nuoren naisen poikaystävä, mutta annoin rahaa ja aikuisten leluja. Olen itse 19

Vierailija

Lapseni kertoo, että tytöille ostetaan 18-vuotislahjaksi uusia autoja, mutta pojat joutuvat ajamaan käytetyillä.

Mamma-77

Lapseni täyttää 13.4.2018 18v=)
viikonlopuksi on varattu 5 tähden hotelli ja limusiini ja suklaakakkua ja sampanjaa tietty 2 kaveria tulee mukaa viikonlopuksi juhlii..kerran sitä 18v täytetään....

Vierailija

En saanut 18-vuotislahjaksi mitään. Harmitti vähän kun ei edes vanhemmilta mitään tullut..

Vierailija

Mamma-77 kirjoitti:
Lapseni täyttää 13.4.2018 18v=)
viikonlopuksi on varattu 5 tähden hotelli ja limusiini ja suklaakakkua ja sampanjaa tietty 2 kaveria tulee mukaa viikonlopuksi juhlii..kerran sitä 18v täytetään....

Hauska sattuma. Sain 30 vuotislahjaksi saman

Vierailija

Matkalahjakortin koska muistan kun hän pienenä sanoi että sitten kun hän on iso niin hän haluaa mennä x paikkaan ja tiedän että on useasti haaveillut siitä:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.