Mulla on iso ongelma naisen kanssa
Sain juuri tietää että pitkäaikainen ihastukseni on eronnut jonkin aikaa sitten. Nainen, nelikymppinen, on kaikin puolin, ainakin melkein, mieleiseni. Tiedän että hänkin arvostaa minua.
Ongelma on se että naisella on aivan hirveä kakara. Pidän lapsista mutta tämä kyseinen kakara on aivan kauhea. Olisin erittäin kiinostunut vakavasta suhteesta ja sitoutumisesta mutta tuo penska on järkyttävä.
Mitä tässä voi tehdä?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Sain juuri tietää että pitkäaikainen ihastukseni on eronnut jonkin aikaa sitten. Nainen, nelikymppinen, on kaikin puolin, ainakin melkein, mieleiseni. Tiedän että hänkin arvostaa minua.
Ongelma on se että naisella on aivan hirveä kakara. Pidän lapsista mutta tämä kyseinen kakara on aivan kauhea. Olisin erittäin kiinostunut vakavasta suhteesta ja sitoutumisesta mutta tuo penska on järkyttävä.
Mitä tässä voi tehdä?
Hei Pertsa
Voit ihan vapaasti fantasioida.Kyseiselle naiselle olet varmaankin ilmaa.Osta koira ja keksi muuta ajateltavaa...lopeta naisen STALKKAUS
Minulla oli joskus samanlainen tilanne. Vaikka nainen oli aivan ihana, en sopeutunut lapsiperhearkeen ja siitä aiheutui lopulta raastavia riitoja ja ero. Mutta kannatti yrittää. Muuten olisin jossitellut loppuelämäni.
Vierailija kirjoitti:
Odota, että kakara muuttaa kotoa.
En haluaisi odottaa kymmentä vuotta.
Seurustette joka toinen viikonloppu, JOS nainen nyt yleensä on sinusta siinä mielessä kiinnostunut. Arvostaminen on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä voi tehdä?Hei Pertsa
Voit ihan vapaasti fantasioida.Kyseiselle naiselle olet varmaankin ilmaa.Osta koira ja keksi muuta ajateltavaa...lopeta naisen STALKKAUS
En stalkkaa enkä fantasioi. Koira on jo ja tiedän myös että kyseinen nainen arvostaa minua tiettyjen tekojeni ja valintojeni vuoksi. Se kersa on vaan pahempi kuin 95 prosenttia lapsista.
Kai kakaralla on isäkin? Ja jos nainen on juuri eronnut, niin odota nyt hyvä mies ainakin puoli vuotta ennen kuin tunget naisen seuraan itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Seurustette joka toinen viikonloppu, JOS nainen nyt yleensä on sinusta siinä mielessä kiinnostunut. Arvostaminen on eri asia.
En halua sanoa naiselle että hänen lapsensa on kauhea. En myöskään halua valehdella.
Ihan helppoa. Menet sen naisen luokse ja sanot, että se on nyt joko toi kakara tai minä ja odotat, mitä se vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai kakaralla on isäkin? Ja jos nainen on juuri eronnut, niin odota nyt hyvä mies ainakin puoli vuotta ennen kuin tunget naisen seuraan itsesi.
Hyvät nelikymppiset naiset ei välttämättä kauaa vapaana ole. Iske kiinni heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sanoa naiselle että hänen lapsensa on kauhea. En myöskään halua valehdella.[/quote
No, syöt sen. Niin urosleijonakin tekee edellisen uroksen jälkeläisille. Problem solved.
Miten kauhea?