Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis niin, että kesken työpäivän vähän väliä viestittävät toisilleen. Tyyliin tunnin välein.
Eikä edes tuore pari. Miten voi olla niin paljon asiaa??

• ylös 36
  • alas 17

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Sepä se ei mitään asiaa.

Yllätyspusu!

24 vuotta yhdessä ja mies etenkin lähettelee tuommoisia.

• ylös 50
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sepä se ei mitään asiaa.

Yllätyspusu!

Joka päivä? Mä en ymmärrä... Ei sillä, että se mua jotenkin haittaisi, mutta en vaan millään käsitä.
Ap.

• ylös 36
  • alas 23
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis niin, että kesken työpäivän vähän väliä viestittävät toisilleen. Tyyliin tunnin välein.

No kun puoliso on niin ihana ja työ ja työkaverit kammottavia!

• ylös 45
  • alas 6
Vierailija

Mitä te sitten kirjoittelette? Tätä joskus aiemminkin olen kysynyt, mutta en oikein saanut vastauksia. 

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta siis tosiaanko tuollaista turhaa, ”yllätyspusu” vai mitä ihmettä?
Ap.

• ylös 11
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se ei mitään asiaa.

Yllätyspusu!

Joka päivä? Mä en ymmärrä... Ei sillä, että se mua jotenkin haittaisi, mutta en vaan millään käsitä.
Ap.

No, ei nyt joka päivä, eikä tunnin välein.. Aina. Se ihan riippuu viikosta ja työkiireistä. Jos on loppoaikaa, niin äkkiäkös sitä sitten naputtelee pikkusen viestin. Välillä on härskiksikin mennyt, mutta vaan välillä.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap.

Oho, että turhaa huomioida kumppaniaan? :D

• ylös 45
  • alas 8
Vierailija

Meillä keittiössä ollaan tiukkana puhelimen käytöstä, mutta keittolan emäntä lähettelee jatkuvasti työsähköpostista viestiä miehelleen ja mies vuorostaan viestittelee asioita eteenpäin heidän kotona asuvalle aikuiselle aikamiespojalle tyyliin: milloin pääset töistä, mistä sinut haetaan, mitä haluat syödä, haluatko töiden jälkeen mennä kauppaan etc. Sitten jokainen viesti sisältöineen pitää kertoa vuorollaan jokaiselle keittiöläiselle ja paikoin jopa ruokaileville asiakkaille...

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Mä en käytä henk.koht. puhelinta työaikana. Luulen, että ne jotka lähettelee paljon viestejä, lähettää just jotain diipadaapaa.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

-käytkö kaupassa vai mä?

-lapsen fysioterapeutilta tuli uusi aika, pääsetkö viemään vai mä?

-huomasitko Wilma-viestin? Mitä vastaan?

-jään töiden jälkeen kahville Kaisan kanssa.

-mulla on ikävä, mennäänkö illalla saunaan?

-muistitko tulostaa sen paperin minkä annoin?

Jne. Meillä viesti voi koskea ihan mitä vaan, molemmilla työ missä on mahdollisuus viestiä kesken päivän. Mukavaahan se on.

• ylös 40
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap.

Oho, että turhaa huomioida kumppaniaan? :D

No ei tuo nyt sitä tarkoittanut, mutta jos niin haluat ajatella, niin en minä joka päivä sitä jaksaisi.
Mä nyt tässä vain ihmettelen yhtä paria, jolla koko ajan puhelin laulaa kesken työpäivän. Helpompi olisi käsittää, että toisinaan, mutta että joka päivä.
Ap.

• ylös 7
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä te sitten kirjoittelette? Tätä joskus aiemminkin olen kysynyt, mutta en oikein saanut vastauksia. 

Täällä on kamalaa. Mitä tehdään tänään? Mennäänkö konserttiin? Onneksi on loma ja matka tulossa. Mä en kestä tätä. Kohta vapaa. Olisiko tänään viinipullon paikka? Lähdetään teatteriin.

• ylös 23
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
-käytkö kaupassa vai mä?

-lapsen fysioterapeutilta tuli uusi aika, pääsetkö viemään vai mä?

-huomasitko Wilma-viestin? Mitä vastaan?

-jään töiden jälkeen kahville Kaisan kanssa.

-mulla on ikävä, mennäänkö illalla saunaan?

-muistitko tulostaa sen paperin minkä annoin?

Jne. Meillä viesti voi koskea ihan mitä vaan, molemmilla työ missä on mahdollisuus viestiä kesken päivän. Mukavaahan se on.

Osan olisit ehtinyt kysyä/sanoa töiden jälkeenkin

• ylös 16
  • alas 21
Vierailija

Me nähdään puolison kanssa oikeastaan vain viikonloppuisin, tai siis ollaan hereillä samaan aikaan vain silloin. Kaikki asiat esim liittyen koiraan, voitko ostaa kaupasta sitä ja tätä, autoon ilmestyneet viat, halu ottaa loparit, viikonloppuylitöistä ilmoittaminen, arvaa mitä mulle tapahtui eilen -jutut, työkaverin kusipäinen käytös, jne jne. Vapaa-ajalla ei jaksa viestitellä kun on muuta tekemistä. Eikä siis pidetä läheskään joka päivä toisiimme mitään yhteyttä.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Ihan arkisia asioita. Mies soittaakin yleensä pari kertaa työpäivän aika aikana. Kyselee että kaikki ok ja onko mitää uutta mistään. Samoin teen monien naispuolisten ystävien kanssa, lähetellään viestejä paljon. Mutta se on vissiin hyväksyttävämpää kuin olla yhteydessä miehen kanssa. Mun mies on mun paras kaveri ja haluan jakaa monet jutut hänen kanssaan. Ollaan oltu yli 5v yhdessä.

• ylös 6
  • alas 20
Vierailija

Meidän viestittelymme tänään koskivat seuraavia asioita:
- pakoputkea ei saanut heti, meni tilaukseen
- tuliko pk:n vasussa jotain uutta esille
- voiko mies hakea lapsen, minulla näyttää työpäivä venähtävän
- lapsella on pk:ssa mukana nukke, miehen pitää muistaa sekin ottaa kotiin
- käyn kaupassa, haluaako mies jotain tiettyä
- lapsen serkku kysyy, lähteekö meidän lapsi huomenna hiihtämään, minä kysyn meneekö mies mukaan, koska minä en ehdi

Emme me joka päivä viestittele, mutta varsinkin miehen iltavuoroviikolla emme edes ehdi nähdä toisiamme ja avioliitto pyörii ihan tekstiviestien pohjalta. Kumpikaan meistä ei ehdi noin vain vastailla puhelimeen kesken työpäivän, minä en voi pitää edes ääntä päällä puhelimessa. Siksi laitamme viestin aina jossain välissä, kun ehdimme.

Mitään pusuherkistelyjä emme ole koskaan harrastaneet.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Ettekö siis kotona juttele ollenkaan, vai miksi nuo pitää jutella kesken työpäivän? Suurin osa näistä mainituista asioista on juuri niitä, mitä minä ainakin juttelen työpäivän jälkeen. Wilma-viestiin voi vastata illalla, viinipullon voi ostaa, vaikkei sitä heti juotaisikaan, kaupassa käynnistä sovitaan edellisenä iltana ja samoin teatterista, saunastakin voidaan sopia illalla, samoin voi haaveilla lomasta ja tuskailla työn tylsyyttä. 

Ainoat tarpeelliset asiat ovat nuo lasten kiireelliset fysioterapian sopimiset ja jos jokin on unohtunut. 

No kukin tyylillään, mutta aika hassulta kuulostaa, että joku jaksaa jotain lomahaaveiluja kirjoitella kesken työpäivän ja moneen kertaan. 

• ylös 25
  • alas 17
Vierailija

Mies tekee reissutyötä, joten vaihdetaan kuulumiset ja sovitaan käytännön asiat viestein. Lähetellään myös hauskoja koiravideoita toisillemme.

• ylös 12
  • alas 3

Sivut