Oma puoliso himon kohteena
Näitä keskusteluja, kun lukee, niin tulee surku ja epäily jopa omassa suhteessa, että haluaako oma puoliso minua oikeasti, tuntuuko hänestä hyvälle? Olisi mukava välillä lukea näitäkin, että oma puoliso on juuri täydellinen.... Onko sellaisia?
Kommentit (9)
15 vuotta kimpassa vaimon kanssa. Lapsiakin on. 165cm ja 55kg. Salilla treenattu muhku perse. Ei merkkiäkään raskauksista tai synnytyksistä. Rakastaa seksiä. Kokeilunhaluinen. Tekee yleensä aloitteen. Monipuolista seksiä 3- 4krt/viikko. Ikinä ei ole kieltäytynyt. Menkkojen aikaan oma- alotteisesti antaa tyydytyksen käsin tai suulla. Tyylikäs, itsevarma ja seksikäs. Ei voisi enempää toivoa! Eikä tarvitse vieraissa kulkea...
Minä ainakin himoitsen vaimoani, hän on elämäni nainen ja rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta. Ihana ja upea nainen jolla muodot kohdallaan, hyvä pyöreä pylly, hyvät reidet ja isot rinnat. Seksikäs vartalo kaiken kaikkiaan ylimääräiset kilot ei haittaa ollenkaan, kun hän on niin seksikäs mielestäni. Seksiä on vieläkin päivittäin, vaikka ollaan oltu jo yhdessä yli 10 vuotta ja se on mahtava juttu, kun kuitenkin jokaiset seksikerrat ovat ollet ihania.
Onnenpoeka kirjoitti:
15 vuotta kimpassa vaimon kanssa. Lapsiakin on. 165cm ja 55kg. Salilla treenattu muhku perse. Ei merkkiäkään raskauksista tai synnytyksistä. Rakastaa seksiä. Kokeilunhaluinen. Tekee yleensä aloitteen. Monipuolista seksiä 3- 4krt/viikko. Ikinä ei ole kieltäytynyt. Menkkojen aikaan oma- alotteisesti antaa tyydytyksen käsin tai suulla. Tyylikäs, itsevarma ja seksikäs. Ei voisi enempää toivoa! Eikä tarvitse vieraissa kulkea...
Menisit siis vieraisiin jos vaimo vaikka masentuisi, lihoisi ja lakkaisi käymästä salilla ja tekemästä aloitteita tai jopa kieltäytyä seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Onnenpoeka kirjoitti:
Menisit siis vieraisiin jos vaimo vaikka masentuisi, lihoisi ja lakkaisi käymästä salilla ja tekemästä aloitteita tai jopa kieltäytyä seksistä?
Jatkuvasta päänsärystä kärsivä siiderivalas- yh heräsi...?
Mä olen ollut suhteissani onnekas, kun on ollut aina halut samalla tasolla. Oon aina nauttinut seksistä ja ollut kokeilunhaluinen kaikkeen vaihteluun.
Olen seurustellut 6v itseäni reilusti nuoremman miehen kanssa ja meillä toimii kemiat loistavasti. Ennen menkkoja oon haluton ja kärttyinenm mutta mies tuntee ja tietää jo missä mennään.
Me järjestetään säännöllisesti kahdenkeskistä aikaa. Silloin syödään ja juodaan hyvin, parannetaan maailmaa ja rakastellaan monta kertaa. Ja todella himoitaan toisiamme. Ja kummallakaan ei edes ole timmi sporttivartalo - iik 😀
Olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta ja himoitsen kyllä miestäni lähes joka päivä. Kyse ei ole ulkonäöstä, tosin ei siinäkään ole mitään vikaa. Mieheni vaan on Mies, suojeleva ja omistuksenhaluinen yksilö. Tykkään siitä, että miehestä tulee sellainen tunne että olen turvassa. Pikkulapsiperheessä ei ehdi harrastaa seksiä päivittäin, mutta jotain pientä kuitenkin usein. Joskus ihan vain otan mieheltä suihin, että saan tuottaa hänelle nautintoa. Oikeasti olen aivan umpirakastunut, vaikka vuosia on takana jo monta :)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta ja himoitsen kyllä miestäni lähes joka päivä. Kyse ei ole ulkonäöstä, tosin ei siinäkään ole mitään vikaa. Mieheni vaan on Mies, suojeleva ja omistuksenhaluinen yksilö. Tykkään siitä, että miehestä tulee sellainen tunne että olen turvassa. Pikkulapsiperheessä ei ehdi harrastaa seksiä päivittäin, mutta jotain pientä kuitenkin usein. Joskus ihan vain otan mieheltä suihin, että saan tuottaa hänelle nautintoa. Oikeasti olen aivan umpirakastunut, vaikka vuosia on takana jo monta :)
Teill taitaa olla mennä hyvin sängyssä ja muutenki tasapainonen perhe taidatte olla.M35
Mun nainen on upea. Se on noin 159 cm lyhyt, hoikka mutta leveä lantio ja käsiin sopivat rinnat. Pitkä paksu tukka ja niin isot pupillit että sen silmät näyttää lähes aina isoilta mustilta napeilta. Edes useat raskaudet eivät saaneet tuota herkkupersettä pilalle. Aivan pikkuisen jäänyt muotoja massun kohdalle, mutta ei haittaa, on se niin kutsuva kokonaisuus!
Sitä on aivan mieletöntä painaa menemään, asennossa kuin asennossa, ja suuseksikin toimii molempiin suuntiin.
10 vuotta takana. Seksiä tavallisesti 6-10 kertaa kuukaudessa.