Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asianajajien vastuu

Vierailija
19.01.2018 |

Voi luoja, ettei asianajajiin voi asiakas luottaa. Miksi se Auerin aa Juha Manner hyväksyi talousrikostuomion saaneen miehen todistajaksi Aueria puolustamaan??? Siis en ole Auerin puolella, vaan ihmettelen ainoastaan sitä, että asianajaja saa tehdä asiakkaan laskuun aivan käsittämättömiä mokia. Itsekin tarvitsin viime vuonna asianajajaa, ja voin sanoa, että minä kaiken työn tein, ja se äijä laskutti 10 000:n. Eli minä tutkin lakipykäliä ja mietin, mistä niistä on hyötyä asiassani ja esitin ne aa:lle, tämä ei tehnyt käytännössä mitään itse. Ja päivän reissusta tapaamaan mun puolen todistajiani laskutti kaksi tonnia. Kahviteltiin ja matkoihinkin meni kolmisen tuntia. Pari tuntia jututettiin todistajia.
Tein aivan älyttömästi töitä asiani eteen myös itse. Ilman sitä tämäkin aa olisi takuulla mokannut jotain. Lisäksi hän teki myös turhaa työtä, eikä oikein muutenkaan ollut taho, jonka osaamiseen saattoi luottaa. Ja silti siis ihan osaava kaveri.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sitä luuli ostavansa asiantuntemusta, mutta käytännössä siinä osti vain jonkun, jolla on hiukan enemmän valtuuksia, kuin itsellä, eli lakimiehen status.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi