Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko paljon matcheja Tinderissä?

Vierailija
19.01.2018 |

Keskimäärin monta päivässä?
Kysymys on tietysti riippuvainen myös siitä, antaako itse 1 vai 15 tykkäystä päivässä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kuukauden ja sain sinä aikana 4 matchia. Annoin sydäntä 80%:lle naisista

Vierailija
2/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lainkaan viivästyneitä mätsejä eli jos tykkään naisesta ekana niin siitä ei koskaan tule mätsiä.

Saan ainoastaan niitä mätsejä kun nainen on ensimmäisenä tykännyt musta.

En tiedä onko tuo joku bugi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on tullut

t. Kalle Laitela

Vierailija
4/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin 3-4kk ja sain noin 30 matchia. Suurimmalle osalle naisista annoin sydämen

Vierailija
5/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki ikähaitarini sisällä tykkäsi kuvastani, ei välttämättä minusta ihmisenä (väärä musiikkimaku, harrastukset, arvot jne.) Lakkasin käyttämästä sitä. N. 40-50 matchia tuli päivittäin, jos jaksoi tykätä kaikista. Viikko riitti kokeilua. Ihan hirvee ilotalon meininki.

Vierailija
6/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt kaks viikkoa ja saanut 14 mätsiä. Annan aika valikoivasti sydäntä mut luulen et suurin osa miehistä on matchannut mut vaan koska näytän suht normaalilta, olen nuori ja mun esittelytekstissä ei ole mitään typeryyksiä. :D

Vierailija
7/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ymmärrän miehiä jotka ei edes vaivaudu lähettämään viestiä mätseille. Mitä tahansa teet niin naisten kanssa ei voi saada tapailua aikaiseksi. Aina pakit joko 1 tai 2 treffien jälkeen joten miksi edes yrittää..

Vierailija
8/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ymmärrän miehiä jotka ei edes vaivaudu lähettämään viestiä mätseille. Mitä tahansa teet niin naisten kanssa ei voi saada tapailua aikaiseksi. Aina pakit joko 1 tai 2 treffien jälkeen joten miksi edes yrittää..

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä tai kun ei edes yritä niin ei tarvitse pettyä.

Vierailija
9/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä tai kun ei edes yritä niin ei tarvitse pettyä.

Olisi kiva tietää prosentit että mikä todennäköisyys että pääsee naisen kanssa edes 3 tai 4.treffeille.

Ja mitkä on prosentit että onko tapailu päättynyt jo 1-3 kuukaudessa.

Helposti menettää toivonsa kun on käynyt naisten kanssa kymmenillä treffeillä.

Vierailija
10/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Vaikka miten tekisi kaiken oikein ja olisi rentoa ja hauskaa seuraa, ei koskaan "ole kemiaa" naisen mielestä. Jaksa enää

Vierailija
11/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ekan kerran tinderiä 2014 olin viikon sain muistaakseni n.80 matchia ja löysin "poikaystävän". Seuraavaksi olin 2015 3vkr sain n.50 matchia ja löysin avopuolisoni.

Olen aika valikoiva joten tuo 50-80 matchia lyhyessä ajassa oli ihan hyvä saavutus.

Enää en tinderiä käytä.

N24

Vierailija
12/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Vaikka miten tekisi kaiken oikein ja olisi rentoa ja hauskaa seuraa, ei koskaan "ole kemiaa" naisen mielestä. Jaksa enää

Sama fiilis. Treffeillä on hauskaa ja naisen kanssa on paljon yhteistä, keskustelu kulkee..

Ja kun kysyt naiselta 2.treffejä niin vastauksena tulee "luulen että treffimielessä ei" "en tuntenut kipinöitä" tai sitten jotain "kai sitä voisi nähdä" ja sitten nainen vain käyttää väsytystaistelutaktiikkaa keksiessään tekosyitä miksi ei voi nähdä enää.

Kylmä totuus on, että ulkonäkö ja status ei kelpaa.

Vierailija
13/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutan itse ehkä yhden 200:sta, eikä se yksi välttämättä kelpuuta minua, joten vaikeapa tässä on mätsäillä.

Vierailija
14/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpuutan itse ehkä yhden 200:sta, eikä se yksi välttämättä kelpuuta minua, joten vaikeapa tässä on mätsäillä.

Jep, jep. Olet selvästi nainen.

Jos joku tavismies kelpuuttelisi vain 1/200 niin hän kuolisi yksin.

Vierailija
15/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama fiilis. Treffeillä on hauskaa ja naisen kanssa on paljon yhteistä, keskustelu kulkee..

Ja kun kysyt naiselta 2.treffejä niin vastauksena tulee "luulen että treffimielessä ei" "en tuntenut kipinöitä" tai sitten jotain "kai sitä voisi nähdä" ja sitten nainen vain käyttää väsytystaistelutaktiikkaa keksiessään tekosyitä miksi ei voi nähdä enää.

Mitä te miehet oikein odotatte, kun räiskitte joka suuntaan? Ette te voi mitenkään olla kiinnostuneita kaikista, mutta silti lähdette treffeille kaikkien kanssa jotka suostuvat.

Vierailija
16/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te miehet oikein odotatte, kun räiskitte joka suuntaan? Ette te voi mitenkään olla kiinnostuneita kaikista, mutta silti lähdette treffeille kaikkien kanssa jotka suostuvat.

Tietenkin. Jos en käyttäisi jokaista treffitilaisuutta hyväkseni niin en koskaan pääsisi treffeille.

Jos odottelisin vain jotain sykähdyttäviä "jalat alta" vieviä naisia niin olisin mennyt hautaan asti poikuus tallella...

Vierailija
17/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Treffeillähän sitä vasta huomaa kiinnostaako toinen vai ei

eri

Vierailija
18/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jonkiverran ,mutta saan naisilta mitkä ei kiinnosta yhtään. Ei kiinnosta bikinikuvat missä naisen pitää näyttää koko maailmalle sulojaan. En etsi sellaista. Etsin ns tavallista naista jolla on arvot kohdallaa ja ei tarvi levitellä itseään.

Vierailija
19/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan jonkiverran ,mutta saan naisilta mitkä ei kiinnosta yhtään. Ei kiinnosta bikinikuvat missä naisen pitää näyttää koko maailmalle sulojaan. En etsi sellaista. Etsin ns tavallista naista jolla on arvot kohdallaa ja ei tarvi levitellä itseään.

Miksi ihmeessä sitten pyyhit oikealle näitä bikinimisuja??

Vierailija
20/22 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matcheja on vuoden "eläneessä" tilissä noin 440. En "siivoile" niitä muuten kuin poistelen limaiset ehdottelijat ja häiriköt, joten suurelle osalle en varmaan ole ikinä edes puhunut. Olen 19, nainen Turun seudulta.

Mulle tuli pari päivää sitten yläpalkkiin ilmoitus, että mua odottaa 165 tykkäystä. En käytä Tinderiä kuin satunnaisesti, ehkä kerran viikossa. Mua jotenkin ahdistaa se "99+" kuvake siinä uusien matchien vieressä, ja yritän välillä tiputtaa sen alle 99:ään swaippaamalla tunnin putkeen, mutta vielä ei oo toiminut, koska olen hidas ja katson jokaisen profiilit ja kuvat ennen päätöstä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan