Mitä lehtiä tilaatte, ja paljonko menee rahaa?
Mitä lehtiä tilaatte, jos mitään?
Paljonko teillä menee rahaa lehtitilauksiin?
(Kysely ei koske ilmaislehtiä.)
Kommentit (28)
Aku Ankka ja sarjis-extra. Hesarin lopetin, kun siitä tuli punavihreiden, akateemisten sinkkunaisten äänenkannattaja.
Miehelle harrastelehti, minulle laadukas aikakauslehti (ei siis mikään seiska), lisäksi kaksi valtakunnallista/maakunnallista sanomalehteä ja yksi pienempi paikallissanomalehti. Ja tähän päälle ammattiliittojen lehdet ja ilmaislehdet, mutta niitähän ei laskettu. Luemme paljon lehtiä ja kirjoja ihan paperiversioina.
Miehelle tulee työpaikan tilaamana Tekniikkaa ja taloutta, Talouselämää ja paria muuta samantyyppistä julkaisua, ei maksa meille mitään. Itse ei tilata mitään mutta kyllä ilmainen kelpaa.
Seiska, Tiira ja Rakentaja -lehdet.
En tilaa säännöllisesti mitään, mutta silloin tällöin tulee Me naiset - lehdestä jokin määräaikainen tarjous ja sen sitten joskus otan, muistaakseni se on ollut 40€ 7kk tai jotain. Sitä on kiva lukea aina se määräaikainen jakso ja sitten pitää taas taukoa. Jatkuvasti en jaksaisi lukea.
Hesari, Tekniikan maailma ,Suomen Luonto,Kodin Kuvalehti,Anna, Erälehti ja minun lapsuudenaikaisen
paikkakuntani lehti. Hintaa en ole ikinä laskenut kun varaa on tilata. Joskus ostan myös irtonumeroina
kiinnostavia lehtiä.
Ei mitään hajua. En tiedä noista lehdistä yhtäkään. Onko jossai niissä sitten jotain "kyseenalaista"? Tuskin kukaan tietää että kuka "tietty palstailija" olet, kun kirjoitat anonyyminä. Ellei noista lehdistä voi jostain syystä tunnistaa.