Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin koira haukkunut neljä tuntia jo

Vierailija
19.01.2018 |

Alkoi haukkumaan jo viideltä aamulla. Eilen haukkui myös jo aamu varhaisesta. Välillä tulee näitä haukkumis kausia. Menee hermo... En uskalla käydä valittamassa kun se naapuri on pelottava ja olen ennenkin valittanut äänistä. Kaupungin vuokratalo niin tuskin auttaa edes isännöitsijälle valitus.
Miksi pitää pieneen asuntoon ottaa iso koira kun ei se pysy hiljaa... teen itse välillä etätyötä kotona ja kyllä häiritsee tuo jatkuva hau hau hau hau... siinä on korkeintaan minuutin tauot ja jatkuu taas.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee jotain. Esim päästä ulos. Järkyttävää. Onko Suomessa ammattimaisia koirien ulkoiluttajia?

Vierailija
2/2 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naapurissa pieni koira, joka saattaa myös räksyttää 3-4 tuntia putkeen. Välillä on minuutin tai kahden tauko ja taas jatkuu. Vaikka laitan musiikin soimaan, niin ei se peitä räksytyksen ääniä. Olen käynyt sanomassa naapurille asiasta ja hän on kuulemma tietoinen että koira haukkuu. On koittanut kouluttaa ja kokeillut eri keinoja. Olen hänen ainoa seinänaapurinsa eli kukaan muu ei siitä kärsi. Isännöitsijän mukaan kyseessä on normaali asumisen ääni. Itse alan olla ihan loppu siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla