Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö kasvojenkohotuksen 40-50v. nainen?

Vierailija
18.01.2018 |

Nyt on ollut tapetilla kauneusleikkaukset,kuinka moni mamma menisi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias, en menisi, koska ei ole tarpeen.

Vierailija
2/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin viivana jos olisi rahaa. 56 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin,jos joku maksaisi.Olen kyllä lähempänä 60v.

Vierailija
4/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 45. Ajatus mistä tahansa leikkauksesta pelottaa HUOMATTAVASTI enemmän kuin kauneus houkuttaa. En vapaaehtoisesti ottaisi riskejä. Tästä huolimatta katselen isäni ja mummoni valokuvia ja tunnustan, että voi tulla vaihe, jossa silmä luomia on nostettava jotta näkee eteensä.

Vierailija
5/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos olisi tarve, mutta näin 47-vuotiaana en tarvitsisi muuta kuin korkeintaan yläluomien kohotuksen, jos sitäkään.

Vierailija
6/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Inhoan ajatustakin, että kaikkien pitäisi näyttää nuoremmilta. Miksei saa näyttää ihan rehellisesti ikäiseltään?

Vierailija
7/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene. Inhoan ajatustakin, että kaikkien pitäisi näyttää nuoremmilta. Miksei saa näyttää ihan rehellisesti ikäiseltään?

Sama. En myöskään värjää harmaita hiuksia no piiloon, minusta harmaat ovat hienot 😊

Vierailija
8/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut Hifu-kasvojenkohotuksen Haikon Kartanossa. Kulmakarvat nousivat, kaksoisleuka pieneni. Ei leikkausta eikä arpia. Mutta oikeaa leikkausta en ottaisi elleivät luomet ala pahasti roikkumaan.

Vierailija
9/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään mahdollisia komplikaatioita,joten en uskalla ja naama ei onneksi ole vielä niin paljon venähtänyt,että oikeasti häiritsisi...lisäksi en laittaisi vähäisiä rahojani siihen,kaikki menee elämiseen.

Vierailija
10/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Luonnollinen vanheneminen on mielestäni kaunista. T:51v

Vierailija
11/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimun haluaisin,kun on noita läskimakkaroita..

Vierailija
12/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Tuskin silloinkaan kun naama rupsahtaa.

47v.

Vierailija
13/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v ja minulle pistetään kasvoihin skinboostersia eli hyaloronihappoa sellaisena ihonalaisena kosteuttavana ja kohottavana verkkona, ja nimenomaan esteettisessä hoitolassa, ja huuliin pistetään kosteuttavia kysse-"silkki"tippoja jotka ehkäisevät rohtumisen ja huuliin on miellyttävä levittää huulipunaa kun se liukuu tasaisena kerroksena eikä kuivu juonteisiin. Tätä on tehty 2 vuotta.

Nämä molemmat toimenpiteet tuovat nuorekkuutta ja pirteyttä kasvoihin, ja niiden ansiosta minun ei tarvitse kuulemma harkita kasvojenkohotusta ennenkuin joskus yli 65-vuotiaana :) Silmien väliin ja kulmien yläpuolelle laitetaan muutama pistos botuliinia kerran vuodessa ja ne auttavat tehokkaasti myös migreeniin josta olen kärsinyt kohta yli 20 vuotta. Kaikki tämä tehdään asiallisella suomalaisella klinikalla eikä maksa muutamaa satasta enempää vuodessa, ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.

Kasvoni eivät näytä käsitellyltä tai muoviselta, työkaverit jaksavat vaan ihmetellä että miten ihoni on niin pirteä ja hehkuva, kuin olisin juuri lomalta palannut.

Vastaukseni siis on että en menisi, kuin vasta 65-vuotiaana :)

Vierailija
14/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin 40-50 vielä tarvitsee ihan kasvojen kohotusta, eikö se nyt pikemminkin ole yli 65 -vuotiaille.

Pientä juttua voi tehdä, minulla on kaksoisleukaan tehty rasvaimu ja menen heti leikkauttamaan silmäluomet kun saan siihen rahaa kasaan. Ikää 58 v.

Vierailija
15/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. En myöskään värjää harmaita hiuksia no piiloon, minusta harmaat ovat hienot 😊

Ne on hienot.

Vierailija
16/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita kireitä nassuja joissa ei ilmekään näy kun ei pysty siihen.

Vierailija
17/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisiko AP täsmentää että mitä tarkoittaa tuolla kasvojenkohotuksella?

Varsinaista kohotusleikkausta, kevytkirurgisia toimenpiteitä kuten poskitäytteet ja botox, vai laitehoitoja joilla kohotetaan ihon syvimpiä kerroksia???

Vierailija
18/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaimun haluaisin,kun on noita läskimakkaroita..

Läskimakkaroita kasvoissa? Laihduta hyvä ihminen.

Vierailija
19/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harmaantuminen kertoo muusta ikääntymisestä? 

Olen 59-vuotias ja minulla ei ole vielä harmaata. Kuukautiset loppuivat kaksi vuotta sitten. 

Eli onko harmaantuminen yhteydessä estrogeenituotantoon? Vai onko se jotain muuta genetiikkaan littyvää? Mitä?

Äitini harmaantui vasta lähemmäs 70-vuotiaana. Kuukautisista ei voi tietää, koska kohtu poistettiin jo 45-vuotiaaana. 

Vierailija
20/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei kiitti kirjoitti:

Kauheita kireitä nassuja joissa ei ilmekään näy kun ei pysty siihen.

Olet katsonut liikaa amerikkalaisia ohjelmia.

Suomessa laadukkailla asinantuntijaklinikoilla käytettävien pistosaineiden pitoisuudet eivät ole niin vahvoja kuin esim. Jenkeissä, eikä täällä napsaista runsaasti ihoa pois naamaleikkauksissa, joten siksi täällä ei ole sitä vaaraa että naamasta tulee kireä, jähmettynyt tai ilmeetön. Jos jollain vastaan tulevalla suomalaisella on sellainen, niin tuskin on käynyt millään asiallisella klinikalla jossa osataan tehdä homma siististi ja tyylikkäästi :D