Sormien ja varpaiden tuntikausia kestänyt pistely, Raynaudista?
Aamusta asti vasemman käden pikkusormi, nimetön ja kämmenen ulkosyrjä ollut puuduksissa. Aamulla oli myös vasemman jalan kolme ulointa varvasta ja ajattelin johtuvan Raynaudista, joka minulla on . Eivät olleet kuitenkaan värittömät, eikä sitä kovaa kipua ja vain muutaman minuutin kestoa ollut, kuten itselläni Raynaudissa aina tätä ennen. Varpaissa on ollut monen tunnin taukoja, ettei ole tuntuu mitään poikkeavaa.
Ajattelin, että ehkä olen nukkunut jotenkin huonosti toisella puolella, mutta nyt on jo 12 tuntia kestänyt, eikä ole muuttunut miksikään. Vähän kuin olisi jatkuva suonenveto kädessä, ranteen alapuolella kuitenkin vaan. Lämmin suihkukaan ei helpottanut yhtään.
Onko teillä, kenellä on Raynaud, ollut joskus näin pitkään?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulla ollut Raynaudissa tunnottomuutta ilman värittömyyttä, mutta aikoinaan oli juuri nuo kuvailemasi kohdat tunnottomat hermopinteen vuoksi. Pikkusormi kokonaan, nimetön sieltä pikkurillin puolelta ja sen puoleinen kämmenen syrjä.
Kiitos. Oliko sulla kipua noissa sormissa tai kämmenessä? Mitään kipua ei ole, ehkä aavistus sormenpäissä, mutta ei muualla kädessä tai jalassa.
Edelleen pistelyä kädessä, ei taukoa ollenkaan. Pitääkö olla huolissaan (:D)?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen pistelyä kädessä, ei taukoa ollenkaan. Pitääkö olla huolissaan (:D)?
Tämä siis ap. Jatkunut tauotta nyt tuon parisen viikkoa.
Ei ole mulla ollut Raynaudissa tunnottomuutta ilman värittömyyttä, mutta aikoinaan oli juuri nuo kuvailemasi kohdat tunnottomat hermopinteen vuoksi. Pikkusormi kokonaan, nimetön sieltä pikkurillin puolelta ja sen puoleinen kämmenen syrjä.