Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää nää hyppivät hormonit, ne pilaavat elämäni!

Vierailija
18.01.2018 |

Pidin tossa reilun vuoden "päiväkirjaa" mielialoistani. Ts. merkkasin kalenteriin joka ikisen päivän kohdalle, millainen fiilis oli ollut päällimmäisenä koko päivän. Kyseessä ei siis seinäkalenteri vaan ihan laukussa kulkeva kalenteri, josta en voinut nähdä koko kuukautta/vuotta kerrallaan ja täten tulos oli mahd. aito.

Merkkailin mielialoja ylös, koska halusin tietää, seuraavatko ne kuukautiskiertoani ihan oikeasti vai tarvitsenko vain positiivisemman elämänasenteen, kun tuntuu, että koko ajan ketuttaa enemmän ja vähemmän. Tulos:

Kuukautiskierron alussa lukee useimmiten "iloinen", "onnellinen", "pirteä".
Viikon kuluttua sävy muuttuu: "väsynyt", "todella uupunut". Sen jälkeen tulee 1-2 pv, jolloin voisin kuksia ketä tahansa, koska haluttaa niin paljon (ts. ovuloin).
Aina 1-3 pv ennen menkkoja lukee "ärsyttää!", "kauhea päivä!!" jne. Menkkojen aikaan mieliala on masentunut ja todella alavireinen.

Kiva. Ilmankos on tuntunut, että kuukaudessa on vain 1 kiva viikko. Silloin olen täynnä energiaa ja muutun suorastaan introvertistä ekstrovertiksi. Muun ajan olen niin äärettömän negatiivinen ja sulkeutunut, että itseänikin häiritsee.
Olen pian eroamassa (yllätys!), joten haluisiko joku vaimoksi tällaisen hormonihirviön, joka suurimman osan ajasta joko hyppii seinille ärsytyksestä tai vaihtoehtoisesti tuijottaa sitä seinää ihan lamaantuneena. Ai niin, ja haluan seksiä tasan 2 pv kuukaudessa, silloin tietty vuorokauden ympäri. Ei vissiin ongelma miehille (eipä).

Jatkan siis elämääni yksin ja kettuuntuneena. Onko muillakin naisilla tällaista? Miten kestätte itseänne??? Mä en kestä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla