Onko tämä mies mielestäsi komea?
Kommentit (78)
Tälläkö oli monen vuoden suhde veljensä vaimon kanssa?
Ei mun makuun, en kattois kahta kertaa.
Tykkään hänen silmistään. Komea? No, jonkun silmään on ja toisen taas ei. Jos luonne olisi hyvä, niin minulle kelpaisi ulkonäöllisesti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ketjut naurattavat aina.
Ja naiset vielä kehtaavat ihmetellä miksi eivät löydä kumppania.
Miksi naurattaa? Siksikö kun kaikilla naisilla pitäisi olla sama miesmaku kuin sinulla? Onko vaikea ymmärtää että ihmiset pitävät eri asioista?
Näyttää tosi paljon yhdeltä eksältäni. Hänellä oli samanlaiset isot, "kylmänvaaleat" silmät suhteessa ihon- ja hiustenväriin ja samanlainen pehmeä, sensuelli suu, mutta enemmän tukkaa (joskin hänkin varmaan kaljuuntui jo alle nelikymppisenä).
Vierailija kirjoitti:
Selitä minulle, miten tämä ketju ja joidenkin naisten kyvyttömyys löytää kumppani liittyvät toisiinsa. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas naurattaa se, että miehille ei kelpaa mikään. Sen sijaan että miehet olisivat iloisia siitä ettei 100% naisista pidä aina samoista miehistä, mikä on miesten kannalta erittäin hyvä uutinen, nämä itkevät sitä että naisilla on monenlaisia miesmakuja. Toisaalta jos naiset tässä ketjussa yksimielisesti kirjoittaisivat ooh ja aah, sitten itkettäsiin siitä että byäääää, katsokaa nyt, naiset haluavat komeita miehiä eikä meillä taviksilla ole mitään mahdollisuuksia. Niin tai näin, uhriutuminen on taattua.
No mulle toimisi näin pikaisesti vilkaistuna; makuasioita.
Tosin kaverillani on hyvin komea mies, jolla aivan järkyttävän nasaali- ja nariseva puheääni.
Kiva katsella.
Onhan hän komea, mutta silmissä on jotain kylmää ja suussa jotain ylimielistä ja itseriittoista.
Eli komea mutta ei puoleensavetävä.
Ihan namu, pidän noista silmistä erityisesti! Ja kaljusta:)
Kuten joku jo aiemmin sanoi, yleisellä mittapuulla ehkä komea, mutta ei minun makuuni.
Ei. Mun mielestä jotenkin...epäsymmetriset kasvot (ja nenä). Ja tosiaan noi silmät on pelottavat.
No ei tuo nyt rumakaan ole, mutta ei miellytä mua. Jos tulis kadulla vastaan, nii varmaa pelästyisin ja vaihtasin kadun puolta. Tulee vaan nii mieleen joku etsintäkuulutettu rikollinen. Sori, tiedän ettei sais tuomita sen takia et näyttää pelottavalta.
Jouko Turkan pikkuveli? Juoksisin ja kovaa!
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Jotenkin ylimielisen näköinen suu pilaa kokonaisuuden.
Ylimielisen näköinen? Kirjoittaja itse näyttää varmaan sitten h u o r a l t a.