Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain töitä!

Vierailija
17.01.2018 |

Mutta olenkin parrakas. Tehkää sama perässä!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän sitä naisena saisi parran kasvamaan.. hormoneja?!

Vierailija
2/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea työpaikasta! Voin yrittää kasvattaa parran, kiitos vinkistä. Katsotaan miten alkaa töiden löytyminen sujumaan!

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitiyslomalla ja minulla on työpaikka odottamassa. Viime viikolla sain kutsun toiseen työpaikkaan tekemään joskus vuoroja. Palkka nousee heti useilla euroilla ylöspäin. Todennäköisesti irtisanon itseni tuosta alkuperäisestä, kun minulle tarjotaan täysiä tunteja. Tosin menen tekemään yhden vuoron kesäloman jälkeen, että saan myös lomaltapaluurahat edellisestä paikasta.

Koskaan en ole ollut pakosta työttömänä.

Vierailija
4/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä myydään irtopartoja?

Vierailija
5/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parta nykyään tärkein pääsyvaatimus kaikille aloille?

N24

Vierailija
6/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juttu jo luettavissa Ilta-Sanomista?

Vierailija
7/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, että myös itselläni oli parta, kun sain elämäni ensimmäisen vakituisen työpaikan. Sitä ennen olin kärvistellyt vuosikausia työttömänä ja lyhyissä pätkätöissä sileäleukaisena!

Vierailija
8/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parran värillä väliä? Valkoinen ainakin sopii joulupukille.

Vierailija
9/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään että miehet palkataan naiset ei. Itse "korkeakoulukiusattuna" oon syrjittynä valtaosan naisten mielestä, en sovi heidän pirtaansa, he eivät ota mua ryhmätöihinsä ja kuljetaan nokat pystyssä. Ukkojen kanssa on helppo tehdä ryhmätöitä. Nytkin saatiin viimeeksi 5 arvosanaksi. Miehille on helppo jutella, he puhuvat toisilleen (ja usein myös naisille) kuin kelle tahansa. Naiset ovat mulkkuja, jos et ole samallainen kuin he. Tämä on fakta. Meillä kaikilla naisilla on opittavaa asenteen, muihin suhtautumisen, tervehtimisen kanssa, ja se, että jos joku puhuu EI KATOTA MIKSI TOI PUHUU MULLE.

Ollaan jatkossa kivoja toisillemme, niin ehkä mekin päästään töihin. ehkä

Vierailija
10/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, saatko palkkaakin?

Vierailija
11/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään että miehet palkataan naiset ei. Itse "korkeakoulukiusattuna" oon syrjittynä valtaosan naisten mielestä, en sovi heidän pirtaansa, he eivät ota mua ryhmätöihinsä ja kuljetaan nokat pystyssä. Ukkojen kanssa on helppo tehdä ryhmätöitä. Nytkin saatiin viimeeksi 5 arvosanaksi. Miehille on helppo jutella, he puhuvat toisilleen (ja usein myös naisille) kuin kelle tahansa. Naiset ovat mulkkuja, jos et ole samallainen kuin he. Tämä on fakta. Meillä kaikilla naisilla on opittavaa asenteen, muihin suhtautumisen, tervehtimisen kanssa, ja se, että jos joku puhuu EI KATOTA MIKSI TOI PUHUU MULLE.

Ollaan jatkossa kivoja toisillemme, niin ehkä mekin päästään töihin. ehkä

Jännä juttu. Näin matalasti koulutettuna naisena olen taas huomannut, että ihmiset on idiootteja, ei miehet taikka naiset. Ja koulussa kaikki teki yhdessä töitä, kun ryhmätöitä piti tehdä. Toki alakin on sellainen, et työ on paljon mukavampaa ja huomattavasti helpompaa, kun koko työyhteisö puhaltaa yhteen hiileen. Huonoissa työyhteisöissä henkilöstövaihtuvuus on suurta tai pahimmassa tapauksessa kaataa koko firman nurin.

Vierailija
12/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon, saatko palkkaakin?

Tottakai ja hyvää liksaa saankin entiseen verrattuna. 

Ap

Vierailija
13/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan se tekoparta sitten jos lykästäisi :D

Vierailija
14/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!