Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteenne "juomisestani"!

Vierailija
17.01.2018 |

- Olen -03 syntynyt fiksu ja sosiaalinen tyttö. Olen hyvä koulussa (ka lähellä 10) ja harrastan liikuntaa. Tällälailla hyvät elämäntavat, no problem!
Oon juonu kavereiden kanssa muutaman kerran ja mun mielestä se on mukavaa. En oo vetänyt kännejä koskaan, sillä en tahdo krapulaa ja oksentelua... Tarpeeksi inhottavaa kattoo ku kavereilla on se! Oon juonu itteni kyllä hiprakkaan, mutta koskaan ei oo mitään krapulaa siis ollut. :)
- Mun ajattelutapa elämään on myös lyhykäisyydessään tällanen: nautin elämästä ja kokeilen rohkeasti kaikkee ja en liikaa ajattele muiden mielipiteitä. Olen vahva ja itsenäinen.
- Ymmärrän siis juomisen kaikki negatiiviset, pahat puolet erittäin hyvin!

Kysymys siis kuuluu: mitä mieltä olet juomisestani ja yleensäkin tästä jutusta? :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 2 vuotta tytärtäni nuorempi.

Minusta vahvuus ja itsenäisyys on sitä, että ei ole mikään pakko kokeilla kaikkea, etenkään niitä vahingollisia tai typeriä juttuja.

Vierailija
2/2 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsekin join ensimmäistä kertaa  14-vuotiaana joten mikä minä olen tuomitsemaan :D Ainahan se olisi parempi jättää juomisen aloittaminen myöhempään ikään mutta en mä sitä nyt niin kamalana näe jos teini juo silloin tällöin muutaman. Tosin itseäni vähän kaduttaa aikaisin aloitettu juominen kun luin jostain että se vaikuttaa aivojen mielihyväkeskukseen ja mitä nuorempana aloittaa sitä vaikeampi on vanhempana nauttia ilman päihteitä + lähes kaikki alkoholisteista on aloittanut juomisen alle täysi-ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla