Vierailija

... pitkästä aikaa säärystimet tai ryppyvartiset sukat? Tämänpäiväisellä markettikierroksella bongasin useammat.

• ylös 14
  • alas 0

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eipä ole kyllä prismassa vai citymarketissa näkynyt juurikaan ryppysukkia tai säärystimiä myynnissä. Jossain alelaarissa ole ennen joulua kaksi paria harmaita säärystimiä mutta en silti ostanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska tulee muotiin henkselit, vyölaukut ja ulsterit

Vyölaukut on jo olleet kauan, ulsterit tulossa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kyllä prismassa vai citymarketissa näkynyt juurikaan ryppysukkia tai säärystimiä myynnissä. Jossain alelaarissa ole ennen joulua kaksi paria harmaita säärystimiä mutta en silti ostanut.

Ei löydy prismasta=muodin määritelmä

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Mä olen nähnyt säärystimiä nuorilla täällä Helsingissä jo pidemmän aikaa. Itse käytin niitä viimeksi teininä kasarilla, kuten myös niitä ryppysukkiakin. Toivottavasti tulevat muotiin!

Vierailija

Olen käyttänyt säärystimiä usean vuoden ajan, koska olen vilukissa. Yksi työkavereistanikin käyttää. Nuorilla ei ainakaan meidän koulussamme säärystimiä näy. Paljain nilkoin kulkevat edelleen.

Vierailija

Minä käytän itse neulottuja pitkävartisia villasukkia tai säärystimiä joka talvi ihan sen takia, että ne lämmittävät kylmällä säällä mukavasti. Muodista viis :D

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vai on tulossa muotiin. Mä olen käyttänyt polvipituisia villasukkia tai säärystimiä suunnilleen aina talvisaikaan enkä ole miettinyt mitä muut käyttää :D

Vierailija

Lauantaina yritin etsiä Citymarketista pitkiä paksuja sukkia tai säärystimiä. Ei ollut kumpiakaan. Hiihtoretkille tarvisin, en muotiin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska tulee muotiin henkselit, vyölaukut ja ulsterit

En tiedä mitkä ovat ulsterit, mutta vyölaukut ja henkselit ovat jo!

Vierailija

Hameihmisenä polvipituiset villasukat ja säärystimet on mulle jokatalvinen vaatetus. Jännä kuulla että olen muodikas...

Vierailija

Ei helvetti. Jenkkisukkien paluu? Ihan retromielessä ostan heti yhdet kun vain kohdalle sattuu. Valkoiset!

Vierailija

Ainahan säärystimiä on talvella näkynyt. Ei kai se mikään tämän talven juttu ole?

Vierailija

Ei ainakaan Seinäjoen Cittareissa ole ollut ryppysukkia tai juuri säärystimiäkään. Pitää kai tilata Wishistä?

Vierailija

Käytän ja olen aina ihaillut säärystimiä. Näyttävät niin ihanilta. Mulle on yksi ja hailee onko muodissa, käytän siitä huolimatta koska ovat söpöt ja lämmittävät.

Vierailija

Sama juttu. Olen käyttänyt säärystimiä aina ja aion käyttää jatkossakin. En kyllä usko että jenkkisukat tekisivät paluun :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.