Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rh negatiivinen, vuoto raskausaikana

Negamami
17.01.2018 |

Sain tänään tietää olevani rh negatiivinen. Olen nyt rv 16 raskaana, ja minulla oli veristä vuotoa viikosta 11 lähtien viikolle 15 saakka. Lääkärissä epäiltiin et kyseessä on voinut olla kaksosraskaus, josta toinen meni kesken. En tietenkään saanut mitään piikkiä noiden vasta- aineiden varalta tuolloin. Voiko olla mahdollista, että toisen sikiön mennessä kesken veret ovat sekoittuneet ja kehoni tuottaisi nyt vasta- aineita ja se vaikuttaisi tähän sikiöön jonka osalta raskaus jatkuu? :(
Onko kellään kokemusta vastaavasta?

Kommentit (4)

1/4 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rh-negatiivinen ja vauva oli tietenkin positiivinen, vasta-ainepiikki täytyy saada ennen vk 30 ja itse sain sen viikolla 29. Eli tuskin vuoto johtuu tuosta syystä

Vierailija
2/4 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

En tarkoittanutkaan, että vuoto ja keskenmeno johtuisi tuosta. Tarkoitan että kun toinen sikiö on mennyt kesken syystä tai toisesta, niin siinä vaiheessa on käsittääkseni voinut minun veri ja sikiön veri sekoittua, jolloin kehoni on saanut impulssin alkaa tuottaa vasta-ainetta. Nyt kun toinen sikiö kuitenkin on kyydissä, niin voiko siitä olla haittaa tämän raskauden kannalta?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään oo kokemuksia/ tietoo? Anyone?

Ap

Vierailija
4/4 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi jo treffeillä rh negana varmistaa että mieskin rh neg.