Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa joka asuu vuokralla?

Vierailija
17.01.2018 |

Vaikka itse asut omistusasunnossa. Miten tärkeää toisen varallisuus on?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se vuokralla asuminen sitten varallisuudesta kertoo, kysyy osakesijoittaja? Ennemmin seurustelen vuokralla asuvan kuin niskaansa myöten velkaisen kanssa. Varallisuus ei ole muutenkaan toisessa mulle kovin tärkeää. Mut jos ei yhtään säästäisi, voisi olla vaikea pidemmän päälle löytää yhteistä säveltä kun itse oon jonkin verran turvallisuushakuinen. Kulutusluotottajaa pitäisin kyllä vähän yksinkertaisena joten siihen en lähtisi.

Vierailija
2/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 miestuttua, joilla kaikilla vuokra-asunto ja yhden tulot yli 400 000 e/vuosi, toisella 160 000 e ja yhdellä n. 90 000 e. Eli voisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se vuokralla asuminen sitten varallisuudesta kertoo, kysyy osakesijoittaja? Ennemmin seurustelen vuokralla asuvan kuin niskaansa myöten velkaisen kanssa. Varallisuus ei ole muutenkaan toisessa mulle kovin tärkeää. Mut jos ei yhtään säästäisi, voisi olla vaikea pidemmän päälle löytää yhteistä säveltä kun itse oon jonkin verran turvallisuushakuinen. Kulutusluotottajaa pitäisin kyllä vähän yksinkertaisena joten siihen en lähtisi.

Ei se kerrokaan mutta sitä jotkut ensimmäisenä kysyy.

Vierailija
4/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luvannut miesystävälleni että otan hänet vuokralaiseksi heti kun jokin sijoitusasunnoistani vapautuu.

Vierailija
5/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vuokralla kuin veloissa

Vierailija
6/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna en, olisihan tuo pienoinen turn off. Mun mielestä vuokralla asuu vaan opiskelijat yms. alle 25-vuotiaat

Miten vatussa luulet, että kaikilla on varaa omaan asuntoon? Itse taidat olla pappa betalar-kusipää

Vierailija
7/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 3 miestuttua, joilla kaikilla vuokra-asunto ja yhden tulot yli 400 000 e/vuosi, toisella 160 000 e ja yhdellä n. 90 000 e. Eli voisin.

Höpöhöpö. Asut itse kaupungin vuokrakämpässä ja haluat selitellä asiaa täällä.

Sun miestuttavat tienaa peruspäivärahan verran ja sitten Pena kertoo sulle sijoituksistaan ja jos on duunarin oloinen niin sitten kertoo miljoonakeikoista öljynporauslautalle.

Nimet ja faktat tiskiin:

https://verokone.hs.fi/

Vierailija
8/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varallisuuden muodolla ei siis ole väliä kunhan sitä on.

Vierailija
9/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
10/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot itsetuhon partaalle repivä asuntolaina piristää aina tunnelmaa parisuhteessa.

Vierailija
11/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi odottaa sitä oikeaa kenen kanssa sitten ostaa oma asunto. Toiset ei halua sitoutua yhteen paikkaan pitkäksi aikaa, voivat muuttaa milloin vain helposti ja vaivattomasti vaikka toiselle paikkakunnalle.

Myös jos haluaa asua aivan ydinkeskustassa, niin taitaa vuokralla asuminen olla paljon järkevämpää.

Vierailija
12/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Mua ei todellakaan kiinnosta, asuuko joku vuokralla vai ei. Äitinikin 53.v on koko elämänsä asunut vuokralla ja hyvin on pärjännyt.

Vierailija
13/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiselleni olisi minusta tekisi vastenmielise se, että asun vuokralla, niin luultavasti se olisi vain hyvä. - Tuollainen asenne kun kertoo minusta, niin paljon naisen arvomaailmasta, että on parempi ettemme muodosta yhteistaloutta. Vuokralla asuminen kun saattaa toisinaan olla ihan perusteltua ja järkevää.  

Vierailija
14/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään häiritse se että varallisuus on noin iso asia. Kuulosti siltä ettei vuokra-asunto ole se juttu vaan se jos se viestii miehen olevan köyhä tai keskituloinen :D anna mun kaikki kestää.

Vierailija
15/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään häiritse se että varallisuus on noin iso asia. Kuulosti siltä ettei vuokra-asunto ole se juttu vaan se jos se viestii miehen olevan köyhä tai keskituloinen :D anna mun kaikki kestää.

Kyllä vaan, vuokralla asuvia pidetään Suomessa toisenluokan kansalaisina.

Vierailija
16/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut millä on merkitystä on se, että maksaako sen vuokran itse vai maksaako sen sossu. Ensimmäinen käy, jälkimmäinen ei missään tapauksessa.

Vierailija
17/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. En ole rahan perään, luonne on se mikä ratkaisee. 

Vierailija
18/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut millä on merkitystä on se, että maksaako sen vuokran itse vai maksaako sen sossu. Ensimmäinen käy, jälkimmäinen ei missään tapauksessa.

Toivottavasti et itse joudu koskaan kriisiin, sairastu pahasti tai menetä työpaikkaasi jne. Moni opiskelijakin käy sossussa, koska kaikilla ei ole rikkaita vanhempia elättämässä ja turvaamassa opintoja. 

Vierailija
19/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ainakaan pk-seudulla kerro vielä yhtään mistään. Jos haluaa yksin ostaa kivan kaksion Helsingistä, pitää olla ensinnäkin takaukset / ASP-säästöt kunnossa ja sen lisäksi vielä +3000 € kuukausitulot. On hyvin mahdollista, että suurin osa asioista on kunnossa, mutta jokin vielä estää lainan saannin. Esim. määräaikainen työ tai vähän liian pieni palkka.

Vierailija
20/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tämän palstan uutterilla osallistujilla on mielessä toisen osapuolen varallisuus.

Asun vuokralla, olen nainen =palstan mittapuulla olen siis köyhä wt :D.

Ja olen kyllä häpeissäni, että itsekin roikun täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi