Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin rauhallisen työn

Vierailija
17.01.2018 |

En hektistä. Kävin juuri haastattelussa. Tavalliset toimihenkilötehtävät mutta hektisyyttä korostettiin. Ympäri vuorokauden tavoitettavissa jne. En käsitä. Palkka kuitenkin alle 3000e. En kysellyt tarkemmin saako jotain hälytyskorvauksia tms. Mä en vaan kykene tommoseen että.joka puolelta vaaditaan ja että myös illat olet jotenkin sidottu työhön. Ymmärrän korkeapalkkaiselta pomolta mutten suorittavan työn toimihenkilöltä. Onkohan sairaseläke vain se sopivin mulle... huoh.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut?

Vierailija
2/7 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ainut.  

Vierailija
4/7 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut toimitte?

Vierailija
5/7 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi alle 3000€ palkalla tuollaiseen koiranvirkaan. Ymmärtäisi ehkä yritysjohtajalta tuollaista, mutta ei suorittavan tason tekijältä.

Vierailija
6/7 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi alle 3000€ palkalla tuollaiseen koiranvirkaan. Ymmärtäisi ehkä yritysjohtajalta tuollaista, mutta ei suorittavan tason tekijältä.

Samaa mieltä minäkin. Olen ap siis. Kovin pieni korvaus ei riitä kompemsoimaan "kyttäystä" työpäivän päälle. Ap

Vierailija
7/7 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettais sut heti meille, jos opit perusjutut noin kolmen kerran toistolla, kunhan vaan saataisiin paikka auki - pikkuisen jumittaa kun sillä paikalla on vakityöntekijä, joka on kuin pikkumukula, koko ajan saa olla korjaamassa yksinkertaisimpiakin töitä sen jäljiltä.