Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtasaaren toive Presidentin oikeudesta hajottaaa eduskunta ja perustelut paljastavat että ei tajua parlamentarismista ja demokratiasta paljoakaan

Vierailija
17.01.2018 |

"Hallituksen tulee nauttia eduskunnan luottamusta, mutta jos on enemmistöhallitus niin silloinhan hallitus voittaa aina."

No shit, sherlock. Siis oikeasti. Huhtasaaren jutuissa ei ole päätä eikä häntää ja jos niitä kritisoi niin Laurauskonsoturit hyökkäävät kimppuun ja huutavat vainoa, huutavat että faktat ovat vainoa jne.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottihan se on

Vierailija
2/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä. Kreationististen puheidensa perusteella olen ihmetellyt miten kyseiseltä henkilöllä voi olla akateeminen tutkinto, mutta jos gradu on plagioitu niin sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mikään yllätys ole, elää ihan omissa maailmoissaan, kaukana reaalimaailmasta. 

Vierailija
4/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole häntää eikä päätä mutta silti sitä joku aikoo äänestää?!

Eilenkin se menetti jo malttinsa keskustelussa.

Vierailija
5/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörhö mikä hörhö. Harhainen hörhö. Tyhmä hörhö. 

Vierailija
6/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja näemmä itse tapansa mukaan spämmii kommenttia toisensa perään tukeakseen tämänkertaista aivopieruaan

Vierailija
7/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten kuunnellut Lauran haastattelua eilen? Sanoi ihan suoraan itse, että sitten kun hän on presidentti ja Halla-aho pääministeri. 

Vierailija
8/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyitkö siitä että persut halveksuvat Suomen kansaa?

Vierailija
9/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja näemmä itse tapansa mukaan spämmii kommenttia toisensa perään tukeakseen tämänkertaista aivopieruaan

Minä nro4 en ole aloittaja vaan tämä oli minun mielipide.

Muista en tiedä.

Vierailija
10/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kaltaisesti pressa voi luoda ja myös tuhota eduskunnan?

Vierailija
11/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kesällä että persuista tulee tiukka asiapuolue mestarin myötä, ei enää appelsiinien ja omenoiden lippalakkeja. Saatiinkin sitten tällaista. Tuohan vetää tätä menoa koko puolueen vielä alamäkeen pahimmillaan...

Vierailija
12/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö ettei huhtasaaren idiotismia ole huomannut kuin yksi ihminen palstalla. Kärsitkö ehkä samasta älyvajeesta kuin idolisi. 

Viesti 3 on minun, enkä ole alottaja. 

Vierailija
13/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nro4 en ole aloittaja vaan tämä oli minun mielipide.

Muista en tiedä.

Persutrollille pukkaa taas harhoja päälle.

Vierailija
14/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin kesällä että persuista tulee tiukka asiapuolue mestarin myötä, ei enää appelsiinien ja omenoiden lippalakkeja. Saatiinkin sitten tällaista. Tuohan vetää tätä menoa koko puolueen vielä alamäkeen pahimmillaan...

Mestarilla ei ole asiaa muusta kuin maahnmuuton kieltämisestä ja soinista + kavereista.

Mestarin saavutukset = 0

Mestarin ratkaisut suomalaisten ongelmiin = 0

Mestarin realistiset ratkaisut siihen yhteen asiaan josta mestari haluaa puhua = 0

siinä sitä pohjaa seuraavalle jytkylle

Vierailija
15/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tämä menee vielä sekavammaksi kuin soinin hedelmä lippalakki ym.suomen hevonen  -höpinät. 

Vierailija
16/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö ettei huhtasaaren idiotismia ole huomannut kuin yksi ihminen palstalla. Kärsitkö ehkä samasta älyvajeesta kuin idolisi. 

Viesti 3 on minun, enkä ole alottaja. 

Tässä on kaksi vaihtoehtoa, joko palstalla on hemmetisti työttömiä persuja jotka on valmiita minuutin varoitusajalla spämmimään ketjun täyteen propagandaansa tai sitten kyseessä on vain yksi vähän aktiivisempi hokija.

Jos haluat niin sovitaan sitten että persujen ajatusmaailma vetoaa eniten työttömiin nettijankuttajiin. Jostain syystä en tunne yhtään sen enempää tarvetta äänestää moista puoluetta ja aatemaailmaa. Mielestäni yhteiskunnalliset ongelmat tulee ratkoa asioina eikä siten että katsotaan kenellä on eniten aivottomia papukaijoja linjoilla hokemassa.

Vierailija
17/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

millanen ihminen kutsuu itseään mestariksi tai millanen ihminen kutsuu jotain toista Mestariksi.. eihän tuo nykyisten persujen porukka muistuta kuin jotain outoa lahkoa, jossa saarnaaja kusettaa ja hyväksikäyttää alamaisiaan minkä ehtii, nämä vain kumartavat ja niiavat, kiittävät siitä suurta MESTARIAAN.. halleluja allahaho piipaa ding dong. 

Mitenhän sitä joillakin on taipumusta joutua noin helpolla tämmösten mestarien aivopesun uhriksi, että aletaan näkemään se ihminen jonain pelastavana messiaana joka tuo pelastuksen, vaikka mitään viitteitä ei siihen suuntaan ole koskaan nähty. 

Outo kultti tämä persut. 

Vierailija
18/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millanen ihminen kutsuu itseään mestariksi tai millanen ihminen kutsuu jotain toista Mestariksi.. eihän tuo nykyisten persujen porukka muistuta kuin jotain outoa lahkoa, jossa saarnaaja kusettaa ja hyväksikäyttää alamaisiaan minkä ehtii, nämä vain kumartavat ja niiavat, kiittävät siitä suurta MESTARIAAN.. halleluja allahaho piipaa ding dong. 

Mitenhän sitä joillakin on taipumusta joutua noin helpolla tämmösten mestarien aivopesun uhriksi, että aletaan näkemään se ihminen jonain pelastavana messiaana joka tuo pelastuksen, vaikka mitään viitteitä ei siihen suuntaan ole koskaan nähty. 

Outo kultti tämä persut. 

tämä.

Vierailija
19/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ullatus

Vierailija
20/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä. Kreationististen puheidensa perusteella olen ihmetellyt miten kyseiseltä henkilöllä voi olla akateeminen tutkinto, mutta jos gradu on plagioitu niin sitten.

Sinulla ilmeisesti ei ole mitään käsitystä siitä, mikä ylempi korkeakoulututkinto edes on? Jotain sellaista, mitä Pekka Haavisto ei ole kyennyt tekemään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän