Seksistä kipeäksi,kohtalontovereita?
Moikka,
Oon parikymppinen nainen ja seurustellut mieheni kanssa pian vuoden. Meillä on tosi hyvä suhde,mutta ongelma on että tuun aikalailla aina seksin jälkeen kipeeksi. Tulee aivan järkyttävät mahakivut ja pissatulehdusoireet,jotka saattaa kestää jopa viikon. Monella lääkärillä oon rampannu ja kukaan ei tiedä mikä vaivaa. Oon saanu antibiootteja joita voi ottaa aina seksin jälkeen,nyt on vaan käynyt niin että mun kroppa on tullut niille vastustuskykyiseksi. Aiemmin antibiootit auttoi. Hygieniasta oireet ei ole kiinni,koska ollaan hygienian kanssa tosi tarkkoja,ja käyn pissalla ennen ja jälkeen. Seksitauditkin on testattu. Onko kellään muulla vastaavaa? Alkaa vähitellen masentaa,eikä ton takia mulla tee seksiä enää edes mieli. Ilmeisesti elän loppuelämän selibaatissa...?
Kommentit (7)
Joskus voi olla jonkun tietyn ihmisen spermalle myös allerginen.
Mä väittäisin, että olin exän spermalle allerginen. Joka kerta alapää oli ihan tulessa ja tuntui, että virtsistä pukkaa päälle vaikkei sitten tullutkaan. Jos käytettiin kumia niin ei ollut mitään oireita. Pari vuotta oltiin yhdessä ja ongelma jatkui koko suhteen ajan. Yhdessä oltiin käyty testeissäkin niin ei silläkään saralla ollut mitään.
Seuraavan miehen (nyk. aviomieheni) kanssa ei ole ollut mitään oireita ilman kumiakaan!
Itsekkin ajattelin, että tätäkö tää tulee olemaan loppuelämän ja teki mieli ryhtyä selibaattiin. Siihen se meidän suhdekkin taisi kaatua lopulta. 😔
Jälkikäteen jäi mietityttämään, että jos tosiaan olin allerginen miehen spermalle niin olisimmekohan voineet koskaan esim. saada lapsia, mielenkiintoista 🤔
mulle ei nyt tuu noin pahoja oireita
mutta tulee kramppeja ja sitten koko alapää kun räjähdyksen jäljiltä(haavoja ja kirvelee) vaikka oliskin ollut kunnolla märkänä tai liukastetta
Googlaa englanniksi oireilla ongelmaa, löytyy laajempia tuloksia
Mulla tulee silloin vaan kipuja alavatsaan ja pimpsaan jos pannaan oikein kovaa tai tosi monta kertaa päivässä tai peräkkäin. Päivässä menee ohi jotenka ei varmaan ole tulehdusta vaan hankauksesta tullutta kipuilua.
Kiitos vastauksista! :) mun mielestä ei oo ollu oikein eroa,että käyttääkö kumia vai ei. Jännä kun lääkäri on sitä mieltä,että sit vaan syöt antibiootteja ja asialle ei voi mitään. Tuli mieleen et onkohan tää kuinka yleistä... Sen sijaan apteekkari sanoi,että sen mielestä ei oo oikein tarkoituksen mukaista syödä säännöllisesti antibiootteja,kun hain toista antibioottia. Onhan tää vähän kurjaa kun mies haluis joka päivä ja ite koittaa "pakottaa" itsensä seksiin 2-3viikon välein että edes joskus ois seksiä,mutta aina saa pelätä että tulee kipeeksi :/
Se piti tuohon äskeiseen lisätä,että tällaista ongelmaa ei ole mulla aiemmissa suhteissa ollut,minkä takia tää onkin vähän erikoista...
Vulvodynia? Lateksiallergia jos käytätte kumia?