Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sait tietää pettämisestä?

Vierailija
16.01.2018 |

Pikagallup, koska juuri äsken leikilläni miehelle mainitsin aiheesta ja hän räjähti. Eli ilmeisesti siis on pettänyt minua kun vitsailuni osui noin arkaan paikkaan...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi olla jotenkin erilainen mua kohtaan. En osaa edes sanoa miten, mutta kaikki tuntui vain erilaiselta. 

Vierailija
2/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan leikilläsi mainitsit asiasta? On sulla hieno huumorintaju!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tullut mieleen, että miehellesi tuo voi olla arkapaikka ihan vaan siksi, että ei näe edes sellaista mahdollisuutta että pettäisi? Ja otti tuon vitsisi nyt sitten syyttelynä...

Vierailija
4/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehen tyttöystävä oli raskaana ja lapsi oli kuullut puhelinkeskusteluja ja kertoi mummolleen. Isälle tulee vauva, mutta äidille ei tule. Mummo kertoi aika pitkän ajan kuluttua minulle.

Vierailija
5/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt erohetkellä, vaan vasta puolivuotta myöhemmin yhteiseltä ystävältämme, koska eksäni itku kurkussa myönsi sen hänelle. Ystäväni ei kertonut minulle, koska hän halusi eksän kertovan itse. Eipä kertonut. Eksä oli pettänyt minua ollessaan juhlimassa samalla luokalla olevan tytön kanssa ja mennyt tälle yöksi. Hän käyttäytyi oudosti eikä ollut halukas esim. suutelemaan minua tai olemaan oikein lähellä minua. Minulla oli aavistus, mutta koin että se olisi liian vakava syytös ja luotin häneen... Luulin huonon olon johtuvan muustakin mutta olisihan minun pitänyt tajuta kun hän alkoi heti puhua erosta. Parin viikon kuluttua erosta hän seurusteli jo tämän saman tytön kanssa. Siinä vaiheessa epäilyni heräsi enemmän, että nyt oli jotain tapahtunut ja kyseinen tyttö oli selvästi yrittänyt iskeä eksääni (oli jopa silmieni edessä nojallut ja kaikkea ollessani kerran mukana luokan illanvietossa, mutta pistin humalan piikkiin... eksäni puolusteli että hän tekee sitä kaikille muillekin mutta eipä näyttänyt siltä, olin kyllä liian sinisilmäinen). Asuimme yhä samassa osoitteessa ja olin töissä muualla kolme kuukautta eikä niidenkään aikana hän häipynyt eli muuttanut omaan asuntoon tai muuttanut edes väliaikaisesti uuden tyttöystävänsä luokse, vaikka ehdotin ja pyysin. En tiedä miksi ei suostunut. Kielsin myös ettei tuo uutta naistaan kotiini, johon olin jäämässä asumaan ja ollessani muualla töissä ajatuksissani näin sen mulkun tuovan uuden kotiini ja jopa yöksi, minun sänkyyni... Sain kyllä käsityksen että eksä oli enemmänkin tämän uuden luona, mutta mietin miksei voinut sinne jäädä asumaankin asunnon etsimisen ajaksi... Onneksi tuosta on aikaa. Nykyiseni jonka tapasin yli vuosi myöhemmin sentään vaikuttaa kypsältä tapaukselta ja on monesti silmieni edessä torjunut baareissa iskemistä yrittäviä naisia. Tai hänestä saa sellaisen olon, että jos hän pettää vahingossakin, hän kertoisi. Hänen alkoholinkäyttönsäkin on hillitympää eikä hän ole sellainen että kavereiden mielipide on se tärkein tai että on pakko näyttää kovalta.

Vierailija
6/14 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli jo pitkään ollut etäinen ja äksyilevä. Usein kun menin halaamaan, hän vain roikotti käsiään ja joskus jopa työnsi minut pois. Kun suukotin häntä hän tuijotti ilmeettömnä eteensä. Olimme menneet naimisiin vain vuotta aikaisemmin, kun hän aloitti suhteen toisen kanssa. Selitin kaiken itselleni, että hän on vain väsynyt, ja että eiväthän kaikki kai kaipaa läheisyyttä samalla tavalla. Epäilys oli kuitenkin koko ajan mielessä, mutta uskoin ja toivoin. Sitten yhtenä sunnuntaina puolitoista vuotta sitten hän ei tullutkaan saunaan kun minä menin sinne, ja vaikka olin siellä pitkään, häntä ei kuulunut. Ihmettelin, mitä hän mahtaa puuhailla, ja vaikka en uskonutkaan mitään löytäväni, otin kuitenkin mieheni kännykän ja tutkin viestejä. Shokki oli valtaisa ja täydellinen, maailmani romahti yhdellä iskulla. Luin viesteistä, miten oli suunniteltu tapaamista, ajo-ohjeineen kaikkineen, ja samassa muistin, että yhtenä aamuna olin näkevinäni mieheni ajavan perässäni töihin ajaessani, mutta olin karistanut koko ajatuksen, koska se ei voinut olla hän. 

Toisaalta mieheni oli koko sen vuoden ajan vihjaillut minulle, että minä pettäisin häntä, ei koskaan suoraan syytellyt, mutta melkoisen kiukkuisen oloisena kyllä. Ihmettelin sitäkin, ja kysyinkin häneltä joskus, yrittääkö hän jollakin tavalla oikeuttaa omia tekojaan syyttelemällä minua. Mutta se, miltä vihjailu tuntui, oli tosi kurjaa. En ollut koskaan edes ajatellut pettäväni häntä, joten sellainen puhe tuntui tosi pahalta loukkaukselta rakkauttani kohtaan. Tuntui, että mies tahallaan häpäisee minua. Olisin hyvinkin voinut reagoida kuten miehesi - toisaalta myös mieheni reaktio kiinni jäämiseensä oli hyvin saman kaltainen.

Vierailija
7/14 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen todella huomaa ja vaisto kyllä sanoo sen. Ainahan pettäjä muuttuu käytökseltään sen verran että

toinen alkaa epäillä jotain olevan meneillään.

Vaikka pettäjälle ei sanokaan ihan suoraan, että taidat käydä vieraissa, vaan jo lievempikin

maininta asiasta esim."sulla on jotain salattavaa minulle, eikö omatuntosi kolkuttele"...... jne jotain tämän tyylistä. Jo siitä pettäjä joko vetää raivarit tai alkaa liioiteltu hempeily ja hyvittämisen meininki.

Siis osui arkaan kohtaan.

Seuraavaksi voikin jo kysyä suoraan, kuka se henkilö on, "jonka seurassa sinut on nähty" -:D

Vierailija
8/14 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kyllä aina huomaa. Tai ehkei sitten välitä, vaikka aavistaa, että on tullut petetyksi.

Tiedän monia miehiä (työpaikassani miesenemmistö ja illanviettoja ollut kyllä, että olen nähnyt monta kertaa) joilla on pitkiä suhteita, mutta eipä ole eroja tullut. Että joko kotona ei tajuta tai sitten ei välitetä, kunhan perhekuvio pysyy ennallaan.

Että en kyllä itsekään voi sanoa varmasti, ettei mua olis petetty. Ei kauhean älykkäältä kuulosta, jos ei poista viestejä salarakkaalta. Varmaan aika moni kuitenkin katsoo toisen puhelinta, jos vaan arvelee ettei jää kiinni siitä.

Vierailija
9/14 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse kertoi kun asia jäyti niin pahasti. Luulen kyllä, että pelkäsi suhteensa ottavan yhteyttä kun pistää suhteen poikki. Kuten siis myös kävi.

Oli syy mikä tahansa, niin oli parempi, että kuulin mieheltä ilman, että hän olisi lisänöyryyttänyt kieltämällä ja selittemällä kaikkea pas..kaa.

Ja siis en osannut edes aavistaa. Toki mies oli ollut väsyneen oloinen, mutta oli sanonut, että työssä oli ollut stressiä. Ja kun suhteen pohja oli luottamuksessa, ei tullut mieleenkään epäillä.

Vierailija
10/14 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsen kanssa käymässä vanhemmillani (muutaman päivän reissu, asuvat kaukana). Kotiin tultuani löysin naisen vaatekappaleen, joka ei kuulunut kenellekään ystävistämme ja miehen mukaan meillä ei ollut käynyt ketään kylässä.

Eron jälkeen hän oli sitten omille vanhemmilleen paljastanut, että hänellä oli ollut toinen jo jonkin aikaa.

Vierailija
11/14 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni tuli illanvietosta kun olin jo mennyt nukkumaan.

Heräsin kun se tuli viereeni. Antoi pusun poskelle ja sanoi että kävi meille miten tahansa niin rakastaa minua aina.

Tuosta hetkestä lähtien mietin mitä on tapahtunut kunnes jäi kiinni pettämisestä.

Se kerta riitti minulle.

Vierailija
12/14 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli klassisesti kotiin illanvietosta jätkien kanssa huulipunaa kauluksellaan .. sen pituinen se .

Vierailija
13/14 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/14 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin Briteissä. Kävin Suomessa välillä viikonloppuisin töissä ja hoitamassa firman juoksevia asioita. Kun palasin kotiin,... vaimo töissä, lapsi päiväkodissa. Olohuoneen lattialla miesten vyö, minun työpöydällä aski tupakkaa ja huulirasvaa, jota ei täkäläisistä kaupoista saanut... kysäisin asiasta.. tuloksena huutoa ja viikon mykkäkoulu.