Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene töihin, en jaksa enää!

Vierailija
16.01.2018 |

Työharjoittelu loppuisi tässä kuussa. Mutten silti enää jaksa. Burnout on mahdoton ja sitä ei työpaikalla ymmärretä. Olin kuitenkin tänään pois syynä fyysiset asiat, sillä niillä saa helposti vapaapäivän. Henkisesti oon jo aivan loppu enkä jaksa mitään, joten sallisinko huomiseksi vapaapäivän? Ps en saa muuta ku päivärahan siitä työstä joten rahaa tossa ei menetä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei kommentoi niin painakaa ees peukulla miten teen tämän kanssa...

ylös=jään kotiin lepää

alas=meen töihin kärvistelemään

Vierailija
2/9 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja en tiedä enää mitä tehdä. Kumpa joku ees vastais. Oon niiiin ahdistunutjdjdjjdf

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi sairasloman tarpeessa. 

Vierailija
4/9 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän mutta en halua sitä ku oon vielä alaikänen ja en halua mitään diagnooseja :D -ap

Vierailija
5/9 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl osaa sanoo mitä tollasessa tilanteessa kuuluu ja kannattaa oikeesti tehä, kun ittellä vastaan ei oo tullu. Mut sen tiedän että oma terveys on tärkeempi kuin työt.

Sinuna menisin varmaankin jonneki lääkäriin puhuu, saat mahdollisesti sairaslomaa edes jonkin verran.

Jaksamisii!

Vierailija
6/9 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm niin, kiitos paljon toi viesti piristi mun iltaa<3 -ap

Vierailija
7/9 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppaa loppuun asti kun on niin vähän jäljellä. Pidä vähän taukoa sen jälkeen sitten. Uudessa työpaikassa on aina raskasta alkuun. On kuormittavaa oppia kerralla niin paljon uusia asioita ja kun kaikki ihmisetkin on uusia. Nuorelle vasta työelämää aloittelevalle itse työssä käyminen on asia mikä pitää opetella. Ihmisen perusluonteesta ja työpaikasta riippuen kestää arviolta 1kk-1vuosi ennen kuin työ alkaa tuntua tutulta ja "omalta". Alkuun joutuu vaan sietämään ja jaksamaan ja tuntemaan itsensä tyhmäksi. Se on kaikille sama. Jos jätät nyt kesken kun on niin vähän jäljellä kadut ehkä myöhemmin. Kiva olisi saada jotain mitä laittaa CV:hen tulevia työnhakuja varten, eikö? Varmasti pärjäät loppuun kun olet jo näin pitkällä!

Vierailija
8/9 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Istun sohvalla ja piikitän heroiinia suoraan suoneet.

Vierailija
9/9 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Istun sohvalla ja piikitän heroiinia suoraan suoneet.

Revolveri yks pati pesässä ladattuna tuossa raamatun päällä. Ajattelin kokeilla kerrankinjos onni potkaisisi. Ehkä kuitenkin vitsailen hieman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi